• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Ann Lis
    Lilldorisen skrev 2021-09-17 21:24:13 följande:

    Är det någon som ser något?? Eller inbillar jag mig? Äl+9


    Det går varken att ladda upp eller se gamla bilder på fl längre efter deras uppdatering eller vad det nu är dem gjort
  • Lilldorisen
    Ann Lis skrev 2021-09-18 10:10:18 följande:

    Det går varken att ladda upp eller se gamla bilder på fl längre efter deras uppdatering eller vad det nu är dem gjort


    Jo jag märkte det haha
  • Jan 2014

    För 2-3veckor sen testade jag mig och fick svagt positivt test på rsfu, clearblue testa tidigt.

    Dock negativt på cb digitalt.

    För 2 veckor sen fick jag en blödning och tänkte att det var missfall.

    Nu efter 2 veckor är testet fortfarande svagt positivt på rsfu, gravidkollen (digitalt var negativ efter blödningen).

    Kan jag vara gravid? Kan det varit en ofarlig blödning? Borde inte testet bli starkare?

  • Linneaf

    Hej!

    Cb early som visar svagt streck men jag tog sönder testet för tidigt. Sedan plus när testet torkat, något att lita på öht?

  • Ann Lis

    Uppdatering från mig jag fick pluss på RFSU 14/9 hade sen samma styrka på plusset 15-16 e sen började plusset bli svagare vid 17/9 lite starkare igen den 18/9 bim -4

    men då fick jag pytte lite bruna flytningar , sen lite mer rosa flytningar med blodstrimmor i 19:e och idag 20:e drog blödningen igång riktigt 2 dagar före beräknad mens så det blev tyvärr ett tidigt mf för mig

  • Ann Lis
    bumblebeez skrev 2021-09-21 06:34:41 följande:

    Jag känner mig 90 % säker, men vill bara få det bekräftat av mina medkvinnor! :) positivt eller spök?


    Går tyvärr varken att se eller ladda upp bilder på fl längre
  • Ollebollen
    bumblebeez skrev 2021-09-21 06:34:41 följande:

    Jag känner mig 90 % säker, men vill bara få det bekräftat av mina medkvinnor! :) positivt eller spök?


    Definitivt positivt!!!! Grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester