• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Hallonglass91
    LJM91 skrev 2021-09-29 07:52:14 följande:

    Vad tror ni om detta?


    Jag ser! :)

    Vad tror du om mitt? Jag ser ett streck på mitt, trots att det inte är så tydligt så är det ju ändå lite rött och mina tidigare test har varit helt blanka.

  • LJM91
    Hallonglass91 skrev 2021-09-29 08:23:00 följande:

    Jag ser! :)

    Vad tror du om mitt? Jag ser ett streck på mitt, trots att det inte är så tydligt så är det ju ändå lite rött och mina tidigare test har varit helt blanka.


    Ditt ser solklart positivt ut, grattis!
  • sand25


    Är det möjligt att det syns redan, haft väldigt oregelbunden mens under några år. Hört jätte mycket dåligt om RFSU, men dessa kom upp inom 3 min. Eller är det en synvilla från min sida ????
  • Hallonglass91
    sand25 skrev 2021-09-29 08:37:50 följande:

    Är det möjligt att det syns redan, haft väldigt oregelbunden mens under några år. Hört jätte mycket dåligt om RFSU, men dessa kom upp inom 3 min. Eller är det en synvilla från min sida ????


    Känns ju vääääldigt tidigt att få positivt test men mina test har alltid varit helt blanka och ditt streck ser lite rött ut, så det kan vara positivt. Jag skulle vänta typ 7 dagar till BIM till att testa igen. Då lär det vara mycket tydligare. :)
  • Isolines
    LJM91 skrev 2021-09-29 07:52:14 följande:

    Vad tror ni om detta?


    Tror på ett svagt positivt!
    Hallonglass91 skrev 2021-09-29 08:23:00 följande:

    Jag ser! :)

    Vad tror du om mitt? Jag ser ett streck på mitt, trots att det inte är så tydligt så är det ju ändå lite rött och mina tidigare test har varit helt blanka.


    Positivt:)
    sand25 skrev 2021-09-29 08:37:50 följande:

    Är det möjligt att det syns redan, haft väldigt oregelbunden mens under några år. Hört jätte mycket dåligt om RFSU, men dessa kom upp inom 3 min. Eller är det en synvilla från min sida ????


    Hmm, är bilden redigerad? Tycker det ser ut så så här vågar jag inte riktigt säga något. Har fått jättetydliga spök på rfsu så litar inte riktigt på dem.
    Lizza85 skrev 2021-09-29 09:17:14 följande:

    Spök eller plus?


    Ser bara en skugga tyvärr så jag tolkar det som negativt utifrån bilden.
  • sand25
    Hallonglass91 skrev 2021-09-29 09:12:10 följande:

    Känns ju vääääldigt tidigt att få positivt test men mina test har alltid varit helt blanka och ditt streck ser lite rött ut, så det kan vara positivt. Jag skulle vänta typ 7 dagar till BIM till att testa igen. Då lär det vara mycket tydligare. :)


    Ja jag ska göra det :) pga oregelbunden mens vet jag inte riktigt hur ÄL såg ut denna månaden eller när BIM är. Följer vad appen säger men det kan vara +- med några dagar xD tack så mycket för svar. :)
  • sand25
    Isolines skrev 2021-09-29 09:21:17 följande:

    Tror på ett svagt positivt!Positivt:)Hmm, är bilden redigerad? Tycker det ser ut så så här vågar jag inte riktigt säga något. Har fått jättetydliga spök på rfsu så litar inte riktigt på dem.Ser bara en skugga tyvärr så jag tolkar det som negativt utifrån bilden.


    Nej jag har inte redigerat den :) den översta är från igår eftermiddag/kväll och det understa är nu på morgonen :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester