• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Isolines
    Närsomhelstnu skrev 2021-10-27 09:31:11 följande:

    Någon som kan se något på mitt? Man vill ju så gärna höra om nån annan ser det svaga jag ser hehe.


    Ser svagt, hoppas det ökar!
  • Isolines
    Madelen21 skrev 2021-10-27 10:14:01 följande:

    Ska pallra mig ut i regnet å köpa test nu.


    Lycka till, håller tummarna!
  • nomina
    Madelen21 skrev 2021-10-27 10:14:01 följande:

    Ska pallra mig ut i regnet å köpa test nu.


    Håller tummarna för ett positivt test!!! :)
  • nomina
    Madelen21 skrev 2021-10-27 10:14:01 följande:

    Ska pallra mig ut i regnet å köpa test nu.


    Håller tummarna för ett positivt test!!! :)
  • Madelen21
    nomina skrev 2021-10-27 10:27:43 följande:

    Håller tummarna för ett positivt test!!! :)


    Tack både jag och pojkvännen önskar inget hellre än ett gemensamt kärleksbarn. Han sa igår att han hellre vill ha en bäbis med mig än 10 miljoner kronor.

    Hur gulligt är inte det? Vi ska förlova oss på nyårsafton och till helgen har vi vårt datum att fira. ????
  • nomina
    Madelen21 skrev 2021-10-27 10:32:06 följande:

    Tack både jag och pojkvännen önskar inget hellre än ett gemensamt kärleksbarn. Han sa igår att han hellre vill ha en bäbis med mig än 10 miljoner kronor.

    Hur gulligt är inte det? Vi ska förlova oss på nyårsafton och till helgen har vi vårt datum att fira. ????


    Gulligt! Dom är bra goa att ha i sitt liv dedär karlarna :)

    Grattis till kommande förlovningen! Vi gifter oss nästa helg så mycket pirr här också!

    Vad firar ni till helgen? Förstod inte riktigt...
  • Paradisee
    Kampenombarnlängtan skrev 2021-10-27 07:48:33 följande:

    Clearblue early. Äl+11. är detta något eller det är bara spöckstreck som det brukar vara på dem? Jag ser strecket tydligare i verkligen o behöver inte vrida o vända för att se men vad har ni för erfarenhet av dem testerna?


    Kan ana något men är inte säker så vänta ett tag och ta ett nytt sedan. Helst ett digitalt då.
  • Paradisee
    svansmamman skrev 2021-10-27 08:44:50 följande:

    Erfarenhetsmässigt skulle jag säga inte positivt då strecket är så pass smalt/tunt. 


    Misstänkte det. Ska vänta ett tag och ta ett nytt test sedan, för säkerhets skull.
  • Madelen21
    nomina skrev 2021-10-27 10:42:41 följande:

    Gulligt! Dom är bra goa att ha i sitt liv dedär karlarna :)

    Grattis till kommande förlovningen! Vi gifter oss nästa helg så mycket pirr här också!

    Vad firar ni till helgen? Förstod inte riktigt...


    Vi firar 6 månader ????
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester