• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-24 17:24:37 följande:
    Dra åt helvete och du beter dig som att du vore 15 år!!! Seriöst?! Jag ger UPP imorn och du inte vill prata ikväll!!! Trodde aldrig att du skulle göra nåt sånt här jävla lågt!!!
    lät allvarligt........
  • Anonym

    Fan vad jag ångrar mig ska du veta om i lördags! Men du behöver väl för fan inte hämnas som en jävla fjortis! Jag har sagt nej till flera killar för DIN Skull och för att jag vill prata ut först med dig!

    Det är dig jag älskar och vill vara med, kan du inte bara förstå det??? Jag skiter i att det är 1x år mellan oss. Åldern är bara en siffra! Det har snart gått två månader, två månader? Kan vi inte bara träffas och prata ut och sen får vi se hur det går!!! För jag blir så less att du gör så här. Du behöver inte skriva att du ligger i samma jävla säng som skatan för att jag strulade med en annan kille mitt framför dig på dansglovet! Du pussade ju nån annan jävla skata!!! Men jag kommer nog att ringa dig ikväll för nu börjar det spåra ur......

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-24 18:51:13 följande:
    lät allvarligt........
    exet är över 30 och beter sig som en 15 åring!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-24 19:38:02 följande:
    exet är över 30 och beter sig som en 15 åring!
    aj då .men man orkar inte lägga energi på exen det har man glömt , tänk nu och framåt. så blir man glad.
  • Anonym (A plus A)

    Skickade korkat nog ett sms till dig idag där jag berättade att jag tänker på dig varje dag...fanfanfan...

  • Anonym (meh)

    Men för i helvete! Fråga hur jag mår då någon jävla gång? 

  • Anonym (skogstokig)

    Hatar dig W!!! Du har inte förstört en familj utan två, lev med det din bitch!!

  • Anonym

    hoooo vad jag inte avundas er alla som trånar och måste  efter exen tack gode gud för att man funnit  den rätta i sitt livGlad

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-24 20:50:03 följande:
    hoooo vad jag inte avundas er alla som trånar och måste  efter exen tack gode gud för att man funnit  den rätta i sitt livGlad
    men för det betyder det inte att man ska tacka för att exen vill prata med en , vänligt.....Glad
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-24 19:49:58 följande:
    aj då .men man orkar inte lägga energi på exen det har man glömt , tänk nu och framåt. så blir man glad.
    exet är ju fortfarande kär i mig!!!
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!