• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • maaammaaa
    Anonym (threesome) skrev 2013-03-01 22:25:34 följande:
    O du saaaaaliga, o du heeeeeliga! Jag vill att ditt skägg ska agera substitut för mitt fitthår!
    Det där var ju snällt, hade du tänkt skicka en nyponmarmeladburk inbakad i en liter is på posten?
  • Anonym

    Ditt fel att jag ska till sjukhuset idag och jag hoppas innerligt att dom hittar vad det är för fel! :( idiot och du tror du kan leka jävla pajas idiot jävel!! Tror att du bara kan lämna problemet men det går tyvärr INTE!! Komplicerat.SE kan vi kalla det!!!

  • maaammaaa
    Anonym skrev 2013-03-05 08:29:10 följande:
    Till min sambo: "Det är ÖVER mellan oss, ditt kontrollerande svin!"  Kan du inte skicka sambon en jättechokladboll fylld med dynga också.
  • Anonym (honeylips)

    Molapnevägen _____242
    66160_____Långåminne

    Du kan skriva MAMMA HANNA med stora bokstäver eller med små.

  • Anonym (AA)

    20 år av vänskap var inte mycket värt , när dy vill spegla dig i glansen av mitt X , och det är du som nog kommer bli rejält bränd .

  • Anonym (threesome)
    maaammaaa skrev 2013-03-05 08:44:44 följande:
    Det där var ju snällt, hade du tänkt skicka en nyponmarmeladburk inbakad i en liter is på posten?



    Jag menade att det skulle vara tillfälligt, under tiden han slickade mig
  • Anonym

    Till en vän som är otroligt enkelspårig och enbart kan babbla om hur jävla moraliskt korrekt och fin hon är:
    "Håll käften."

    Till mitt ex som det nyligen tog slut med, som blev ett "gemensamt beslut" efter mina påttryckningar om att våra framtidsplaner ser väldigt olika ut:
    "Det är inte jag, det är du. Väx upp, och se för fan till att skaffa dig lite allmänbildning.
    Jag vet att jag sade att chansen finns i framtiden, men det kommer verkligen aldrig bli vi igen.
    Vill jag umgås med någon som du kan jag lika gärna konversera med en 13-åring som fått IG i så gott som alla ämnen.
    Jag vill aldrig mer igen känna mig som en lärare och förälder i ett förhållande."

  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-06 01:04:26 följande:
    Till en vän som är otroligt enkelspårig och enbart kan babbla om hur jävla moraliskt korrekt och fin hon är: "Håll käften." Till mitt ex som det nyligen tog slut med, som blev ett "gemensamt beslut" efter mina påttryckningar om att våra framtidsplaner ser väldigt olika ut: "Det är inte jag, det är du. Väx upp, och se för fan till att skaffa dig lite allmänbildning. Jag vet att jag sade att chansen finns i framtiden, men det kommer verkligen aldrig bli vi igen. Vill jag umgås med någon som du kan jag lika gärna konversera med en 13-åring som fått IG i så gott som alla ämnen. Jag vill aldrig mer igen känna mig som en lärare och förälder i ett förhållande."

    Anonym skrev 2013-03-06 01:04:26 följande:
    Till en vän som är otroligt enkelspårig och enbart kan babbla om hur jävla moraliskt korrekt och fin hon är: "Håll käften." Till mitt ex som det nyligen tog slut med, som blev ett "gemensamt beslut" efter mina påttryckningar om att våra framtidsplaner ser väldigt olika ut: "Det är inte jag, det är du. Väx upp, och se för fan till att skaffa dig lite allmänbildning. Jag vet att jag sade att chansen finns i framtiden, men det kommer verkligen aldrig bli vi igen. Vill jag umgås med någon som du kan jag lika gärna konversera med en 13-åring som fått IG i så gott som alla ämnen. Jag vill aldrig mer igen känna mig som en lärare och förälder i ett förhållande."

    Låter som mitt jävla ex.......
  • Anonym (till en annan)

    Jag vill verkligen inte försöka igen. Gör det för din skull då du annars kommer bo på gatan enl dig själv och du kommer anklaga mig för att jag förstört din framtid vilket jag inte orkar lyssna på. Va med vem du vill, jag kommer leva mitt liv som singel!

  • Anonym (PeterGriffin)

    Känslor. Jag vet att du tror att jag inte kan tala om känslor, det är fel. Jag har aldrig talat om känslor med dig, för det hade blivit fel. Det hade blivit fel av fel anledningar.


    Vi har alltid trivts i varandras sällskap. Jag är livrädd för dig när du skäller på mig och säger åt mig att göra saker. Du lyssnar när jag analyserar och suckar över banala självklarheter. Men vi skrattar alltid.


    Oavsett vad du tror om dig själv, så är du en stark kvinna. För jag vet att du inte ser på dig själv som en kvinna. Men det är du, oavsett om du vill det eller inte. Du har alltid haft och kommer alltid ha min respekt.


    Det som har hänt de senaste veckorna är surrealistiskt. Jag ber om ursäkt för att jag verkligen inte har betrott dig med mina tankar och min analys om detaljerna i relationen. Men det hade påverkat.


    Det hade påverkat ditt beslut, det hade påverkat utgången, din utveckling, din syn på livet, dina vänner och inte minst din och min självrespekt.


    Styrka är inte att härda igenom. Styrka är att inse, acceptera och agera.


    Du har agerat på eget bevåg, och du har gjort det på rätt sätt. Inga ursäkter, inga undanflykter. Framför allt så har du gjort det med huvudet högt och utan feghet. De flesta hade valt en enklare utväg. Men det gjorde inte du.


    Jag vill aldrig vara i den här sitsen igen, jag ställer mig aldrig mellan er två, trots att jag var förälskad från första dagen vi träffades. Trots att vi umgåtts så tätt allihop. Jag har nog aldrig själv insett det själv. Jag har bara trivts i sällskapet.


    Jag kommer sörja min vän. Men helt ärligt är jag övertygad om att han inte var min vän. Han var inte ärlig. Han ville ha bekräftelse av mig för att validera sitt agerande. Han ville ha mitt stöd. Han fick min stöd på grund av vänskap.


    Jag kommer aldrig avslöja för dig vad vi har pratat om, min vän och jag. Det roliga är att det är därför du har fått min respekt. Tillfället du avsläjade allt kanske inte var den bästa, men bortsett från det var allting glasklart.


    Vänner är ärliga. Vänner ger stöd och tar stöd när det behövs. Vänner tar inte enbart stöd på bekostnad av andra vänner för att för må bättre.


    Jag kommer alltid tycka att utvecklingen är så tråkig. Jag var så glad när nyheten om barn kläcktes, jag var så stolt när jag höll mitt tal.


    Ni var underbara vänner, ni har verkligen fått mig att växa, att acceptera, att verkligen landa.


    Oavsett vad som händer,


    Jag är din vän. 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!