• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Fringe
    Anonym (Merde) skrev 2018-10-08 17:11:22 följande:

    Begär inte att du är kvar men jag är på väg att lämna.

    Kommer ta tid.


    Vet personen ifråga om det? Tidigare har det verkar som att du inte varit beredd att göra det. Något har fått dig på andra tankar, har ni pratat om det?
  • Anonym (Merde)
    Fringe skrev 2018-10-09 18:23:26 följande:

    Vet personen ifråga om det? Tidigare har det verkar som att du inte varit beredd att göra det. Något har fått dig på andra tankar, har ni pratat om det?


    Vi har pratat om det men jag har inte förmedlat hur kraftig min övertygelse är att lämna.

    Jag lämnar inte för hennes skull, jag lämnar för min skull och det kommer ta tid.

    Hon är katalysatorn och jag kan inte begära att hon går och väntar på mig. Vill hon det så är jag överlycklig.
  • Anonym (Miss U)
    Andiie87 skrev 2018-09-22 00:10:06 följande:

    Oj! Vad har du gjort?


    Om jag berättade skulle jag framstå som galen. Just då kändes det som ett vettigt val, idag ångrar jag allt.

    Jag missar mitt livs kärlek på grund av det.

    Ödets ironi.
  • Mongoliet

    Förlåt för igår. Självklart ska jag inte ladda ner Tinder igen. Har ju aldrig tagit bort appen.

  • Andiie87
    Anonym (Miss U) skrev 2018-10-13 21:27:59 följande:
    Om jag berättade skulle jag framstå som galen. Just då kändes det som ett vettigt val, idag ångrar jag allt.

    Jag missar mitt livs kärlek på grund av det.

    Ödets ironi.
    Låter som att du typ legat med personens bästa vän eller nåt. Nej men ärligt, blir jättenyfiken på vad man kan ha råkat gjort som gör att man aldrig mer kan träffa personen! 
  • Anonym (Miss U)
    Andiie87 skrev 2018-10-14 02:10:14 följande:

    Låter som att du typ legat med personens bästa vän eller nåt. Nej men ärligt, blir jättenyfiken på vad man kan ha råkat gjort som gör att man aldrig mer kan träffa personen! 


    Vi har inte träffats irl. Jag har inte legat med hens bästa vän.
  • Anonym (Tin)
    Anonym (Miss U) skrev 2018-10-14 05:48:14 följande:

    Vi har inte träffats irl. Jag har inte legat med hens bästa vän.


    Tolkar det som att du lämnat någon i en smutsig historia för någon annan men gräset visade sig inte vara grönare på andra sidan..?

    Nåväl, spekulera får man göra. Vill du dela med dig?

    Vet personen om hur du känner?
  • Andiie87
    Anonym (Miss U) skrev 2018-10-14 05:48:14 följande:

    Vi har inte träffats irl. Jag har inte legat med hens bästa vän.


    Din livsstora kärlek, och ni har inte träffats IRL.
  • Anonym (Miss U)
    Anonym (Tin) skrev 2018-10-14 22:16:37 följande:

    Tolkar det som att du lämnat någon i en smutsig historia för någon annan men gräset visade sig inte vara grönare på andra sidan..?

    Nåväl, spekulera får man göra. Vill du dela med dig?

    Vet personen om hur du känner?


    Nej, har inte lämnat någon. Blev kär i en annan under tiden jag var gift men vågade inte berätta att jag var gift. Nu är jag frånskild, skilsmässan berodde inte på att jag blev kär i den andre. Nu när jag är skild inser jag att jag verkligen älskar den andre, men nu kan jag inte berätta för den andre eftersom jag inte berättade sanningen från början. Hen vet hur jag känner.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!