• Muminmamma

    Vem har skönast sex - mannen eller kvinnan?

    Förutsatt att personen i fråga har sex med sin favorita sexpartner, vem tror du har det skönas vid sex. Mannen eller kvinnan?

    Har du en motivering så dela gärna med dig av den  

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem har skönast sex - mannen eller kvinnan?
  • Bye baby Bunting

    Hur menar du att man skulle mäta det? Är inte det ultimata njutning för båda två? Förstår faktsikt inte riktigt frågeställningen.

  • Jocckke

    Jag tror kvinnan har det skönast... jag njuter så klart också, men det går ju inte att slå kvinnans långa och multipla orgasmer.... det verkar väldigt skönt!

  • Parniara

    Jag röstade lika, men med en anmärkning.

    Min man har skönast i vanliga fall när vi har sex, men när jag har ägglossning och hormoner sprutar i hela kroppen dygnet runt och är riktigt brunstig så har jag skönast.

    Jag tror min topp är högre än hans topp. Men han når sin maximala njutning oftare än vad jag gör.

  • Muminmamma
    Bye baby Bunting skrev 2011-10-31 10:45:38 följande:
    Hur menar du att man skulle mäta det? Är inte det ultimata njutning för båda två? Förstår faktsikt inte riktigt frågeställningen.
    Det är en abstrakt frågeställning som inte söker ett vetenskapligt svar. Jag tror att de flesta av oss har funderat på hur det skulle kännas att ha sex i en manskropp (eller kvinno- om man är man). Så rent spontant vad är er känsla; har kvinno- eller manskroppen högst förmåga till njutning?
  • Anonym

    ? vet inte riktigt hur man ska svara eller mäta det, men jag tror att han oftare har skönare än mig under sex, han kommer oftare än mig, men när jag väl kommer så tror jag att mina orgasmer är skönare och längre än vad hans oftast är.

  • MrSmith

    Om du kliar dig i örat var är det skönast i örat eller på fingret??? Tror att tjejer har det skönare. De njuter ju från att man kommer till de kommit, men vi killar får ju våran orgasm först efter kvinnan. Då har ju tjejen redan kommit någon/några gånger och har tappat lite av lusten/kåtheten. Så när det dax för oss killar att få komma är ni inte riktigt sugna längre?

  • Anonym

    Kvinnor kan få multipla orgasmer vilket vi män inte kan utan måste vila mellan varven , därmed kan en kvinna njuta mycket mer än en man kan , sist jag hade sex så gick det 4 ggr för henne och 1 gång för mig.

    Å andra sidan är det en njutning i sig att man kan ge någon så mycket njutning Glad

  • udda man lkpg

    Man kan väl inte mäta hur skönt det är i antalet orgasmer? Eller?
    Finns ju "jordbävningsorgasmer" och "nysningsorgasmer".
    Olika personer känner olika (en del tycker inte ens det är skönt med sex) - finns väl inget svar på den här frågan.

  • IsDimma

    Anonym nummer 7: att du inte kan komma många gånger betyder inte att alla män är likadana. Jag har haft en kk som kunnat få flera orgasmer på rad utan utlösning. Och killar som kunnat komma flera gånger med både orgasm och sperma. Jag tror att det är väldigt individuellt vem som njuter mest och jag tror att den som lyckas vara närvarande i nuet har störst chans att lyckas - inte att det beror på kön.


    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
Svar på tråden Vem har skönast sex - mannen eller kvinnan?