• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Nellin

    Är det inte så att alla ni tre som fått plus nu i dagarna har ätit bidrottninggelé? Åtminstone två av er.
    Den fortsätter att utföra mirakel verkar det som. Jisses! 

  • Solrosen 83
    Vårväntanochlängtan skrev 2012-05-11 16:11:14 följande:
    Jag ska ha en bebis!!!!!!!!!!!!!!!!!



    Grattis!!!! Vad kul med ännu ett plus!
  • Inelg

    Vårväntan; ett mkt snyggt test!!!

    Mamma0702: fyyyy faaaaaan. Men vet du nåt bra med det. Du kan dricka ett glas rose i solen 1 månad till. ;) Det kommer en till månad söta. Snart är det din tur. Kraaaaaaam

  • Kravmärkt
    Vårväntanochlängtan skrev 2012-05-11 18:31:18 följande:
    Här kommer mitt test förresten, dålig mobilbild men det syns ju i alla fall  

    Grattis!!!!!!!!
  • mammave

    Vårväntanochlängtan: Grattis!!! Vilket försök? Är det första? Jag har lite dålig koll på alla eftersom jag varit borta ett bra tag pga graviditet och MF och innan dess var jag inte så jätteaktiv i tråden så länge. Finns det ngn presentation någonstans?

    Mamma0702:  blä för mens :(

    Men det har trillat in många plus i tråden. Är det verkligen så att fler blir gravida på våren? Isf måste jag ju snart börja försöka igen. Nu blev jag lite stressad. Vår dotter blev ju visserligen till på våren, i april, men det var på första försöket så då trodde jag att jag hade allmänt lätt att bli gravid. Men så var det ju inte visade det sig nu.

  • Adnil76

    Jag tog ingen bidrottninggele, men Pergotime. Så nu återstår att se om det är mer än en därinne! Ska på VUL i vecka 8. Lite nervöst...

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus