• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Inelg
    mammave skrev 2012-05-11 19:19:36 följande:
    Vårväntanochlängtan: Grattis!!! Vilket försök? Är det första? Jag har lite dålig koll på alla eftersom jag varit borta ett bra tag pga graviditet och MF och innan dess var jag inte så jätteaktiv i tråden så länge. Finns det ngn presentation någonstans?

    Mamma0702:  blä för mens :(

    Men det har trillat in många plus i tråden. Är det verkligen så att fler blir gravida på våren? Isf måste jag ju snart börja försöka igen. Nu blev jag lite stressad. Vår dotter blev ju visserligen till på våren, i april, men det var på första försöket så då trodde jag att jag hade allmänt lätt att bli gravid. Men så var det ju inte visade det sig nu.
    Min första va också lätt som en plätt men inte nu tydligen.. Rynkar på näsan
    Ja det kanske är så att solen och värmen ökar produktionen av viktiga vitaminer i kroppen som tex D, de kanske stimulerar fertiliteten.. Jag har många vänner som blivit gravida på våren och fött december/jan/Feb/mars.. 
     
  • Kravmärkt

    Jag blev också gravid på första försöker med sonen. Trodde i min enfald att det var lätt för oss att få barn men det var det tydligen inte.

    Började blöda idag igen. Ganska mycket också så jag undrar om det är mensen? Trodde jag hade den för två veckor sedan då jag blödde 7 dagar men nu fattar jag inget. Trodde äl skulle komma på måndag.. Vi får se, jag äl-testar varje dag så jag har koll på ev stegring.

  • 72dagar

    Vårväntan, GRATTIS! Underbart!

    Mamma0702, tusan också!!

    Dag 5 med provera.

    Snart dags att testa bdg, spännande!

    Sjukt kul med så många plus helt plötsligt!


    # Vide 20100825 #
  • Hoppas 2012
    Vårväntanochlängtan skrev 2012-05-11 18:31:18 följande:
    Här kommer mitt test förresten, dålig mobilbild men det syns ju i alla fall Glad

     


    Stort grattis!!!!!!!!!!!! Underbart!!!
    ÄL 6 maj, BIM 20-21 maj, 9:e försöket, första barnet
  • mamma0702

    Jo visserligen kommer jag att kunna ha extra skoj på festen vi ska ha med jobbet 1 juni nu när det inte blev nåt denna månad heller :) med första barnet tog det 8månader och han blev till i slutet på april så det kanske stämmer att det är lättare på våren :) Men varför ska det ta sån tid :( har inte tagit till nå hjälpmedel för att jag tänkte att det får ta den tid det tar men va fan.. Kanske ska prova nåt ändå då .. Helt otroligt med så många plus i tråden :) jätteglad för eran skull ! Tack för peppandet :)

  • Inelg

    Mamma0702: test BDG och RR det funkade på mig ;)
    Jag testade två omgångar. I ärlighetens namn så började jag den 1:à omgången på mensens 3:e dag om det nu har någon betydelse!? Men det verkar som att många som testar blir gravida ;) om inte annat så får du en sjukt pigg positiv härlig period medan du väntar på ÄL !!
    Jag fick sjukt ökad sexlivet också. Kunde knappt hålla händerna borta från min Karl hahaha

  • Ciccie86

    Grattis till alla plus! :)
    Här är det ÄL tider och jag har gått och blivit sjuk :( Feber, genomförkyld och kan inte svälja :/ Fan fan! Ingen sex lust direkt :( Får se om jag mår bättre i helgen :) Kram på er

  • Kravmärkt
    Ciccie86 skrev 2012-05-11 22:18:19 följande:
    Grattis till alla plus! :)

    Här är det ÄL tider och jag har gått och blivit sjuk :( Feber, genomförkyld och kan inte svälja :/ Fan fan! Ingen sex lust direkt :( Får se om jag mår bättre i helgen :) Kram på er

    Åh nej.. Krya på dig!
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus