• Äldre 19 Dec 12:01
    1498004 visningar
    23482 svar
    23482
    1498004

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Äldre 13 May 18:47
    Hoppas 2012 skrev 2012-05-13 15:04:18 följande:
    Hej tjejer!
    Mår som jag förtjänar idag, fyllde 30 igår så ja det blev liiiite mycket :/
    Grattis i efterskott!
    Oliver 20070210
  • Äldre 13 May 19:57

    Dag 15 i cykel idag, tog ett ÄL test tidigare idag och det var betydligt svagare än igår.. Betyder det att ägget kanske släpper inom
    det närmsta dygnet? Vi har iaf myst idag, kanske blir en gång till ;) Sen är sambon borta imorgon. Kram på er

  • Äldre 13 May 20:00
    Ciccie86 skrev 2012-05-13 19:57:03 följande:
    Dag 15 i cykel idag, tog ett ÄL test tidigare idag och det var betydligt svagare än igår.. Betyder det att ägget kanske släpper inom
    det närmsta dygnet? Vi har iaf myst idag, kanske blir en gång till ;) Sen är sambon borta imorgon. Kram på er
    Då har du ÄL NUUUUU
  • Äldre 13 May 20:00

    Hej tjejer! Hoppas ni haft det bra i helgen.

    Här är det förvirrat. Har äl-testat som en dåre sedan dag 11 (är på dag 14 nu) och igår började det stegras (kör med testlagrets stickor) så jag var inställd på fullt utslag idag. Men istället så blev teststrecket svagare igen (har testat 4-5 ggr/dag så jag kan inte ha missat ett positivt utslag) nu på dagen. Och på det så har jag börjat blöda också. Förstår ingenting. Någon är som har haft svajiga testresultat?

  • Äldre 13 May 20:02
    Nellin skrev 2012-05-13 18:24:30 följande:
    Hej brudar!

    Jag har inte haft några som helst ÄL-känningar ännu så jag misstänker att ÄL uteblivit även denna månad, trots BDG och Rosenrot. Den kan såklart kommer senare, men jag hoppas inte på nånting. Har ju trots allt PCO. Det känns lite trist, men å andra sidan så behöver jag inte gå omkring som en besatt runt BIM och testa dagarna i ända, utan jag kan invänta mensen bara.

    Man ska inte tappa hoppet innan mensen kommer, jag vet, men de gånger jag har ÄL så känner jag verkligen av det och jag har känt NOLL hittills. 
    Söta, den behöver inte ha uteblivit bara för att du inte kände den.. :) det är kanske RR som rubbar lite i hur det brukar vara. Vi får hoppas att det innuti sker mer mirakel än vad du känner utanpå  Cool POSITIVA TANKAR!!!  Speciellt innan du fått BIM  .. Se så upp med hakan sötaste du..
  • Äldre 13 May 20:13

    Då får vi mysa en gång till då, för att öka chanserna ;)

  • Äldre 13 May 20:40

    Vårväntan
    Tack! Haha ja det var lyckat och det fick man sota för idag hihi
    Fyller bara 30 en gång :)

    Tack alla som grattat!!
    Eg dumt, bim snart och så dricker man, jaja leva som vanligt tills man får + eller hur :)

  • Äldre 13 May 20:44
    Hoppas 2012 skrev 2012-05-13 20:40:58 följande:
    Vårväntan
    Tack! Haha ja det var lyckat och det fick man sota för idag hihi
    Fyller bara 30 en gång :)

    Tack alla som grattat!!
    Eg dumt, bim snart och så dricker man, jaja leva som vanligt tills man får + eller hur :)
    Klart man ska.. Jag tog 1,5 glas mosserande vin på ÄL+8 och 2 öl på ÄL.. och 2 äl några dagar efter det.. Cool
  • Två döttra­r och en son
    Äldre 13 May 20:50
    Kravmärkt skrev 2012-05-13 20:00:46 följande:
    Hej tjejer! Hoppas ni haft det bra i helgen.

    Här är det förvirrat. Har äl-testat som en dåre sedan dag 11 (är på dag 14 nu) och igår började det stegras (kör med testlagrets stickor) så jag var inställd på fullt utslag idag. Men istället så blev teststrecket svagare igen (har testat 4-5 ggr/dag så jag kan inte ha missat ett positivt utslag) nu på dagen. Och på det så har jag börjat blöda också. Förstår ingenting. Någon är som har haft svajiga testresultat?

    Man behöver INTE få ett lika starkt teststreck som kontrollstreck...Cool
    Har jag aldrig fått men haft tydliga ÄL-tecken ändå samt ägg-symbol på Person (den tolkar det som ÄL) OCH blivit gravid! Glad
    Dels är det olika för olika kvinnor, dels mellan olika test, dels kan man mycket lätt missa högsta stegringen (= starkaste strecket) eftersom den ofta bara vara några timmar. Men likväl kan man ha ÄL för det!

    Man kan få en liten blödning vid ÄL också.  
  • Äldre 13 May 21:38
    Två döttrar och en son skrev 2012-05-13 20:50:57 följande:
    Man behöver INTE få ett lika starkt teststreck som kontrollstreck...

    Har jag aldrig fått men haft tydliga ÄL-tecken ändå samt ägg-symbol på Person (den tolkar det som ÄL) OCH blivit gravid! 

    Dels är det olika för olika kvinnor, dels mellan olika test, dels kan man mycket lätt missa högsta stegringen (= starkaste strecket) eftersom den ofta bara vara några timmar. Men likväl kan man ha ÄL för det!

    Man kan få en liten blödning vid ÄL också.  

    Tack för ditt svar! Har använt de här stickorna ett bra tag och tidigare har jag fått starka utslag vid äl. Aldrig som kontrollstrecket men ändå starkare än det jag fått hittills den här omgången. Och blödigt har jag inte gjort förut. Så det känns som allt har svårt att komma igång efter avbrytandet. Kanske har jag äl närsom men vill inte ligga när jag blöder
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus