• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • bolltjej35
    JZ 79 wow vad kul. Stort grattis. Äntligen börjar det hända saker.
    Vi var nyfikna så vi tog reda på könet på RUL i v 18. Det kommer bli en liten pojke. Hoppas han vill titta ut snart så jag blir av med kalaskulan. Vet ju att risken är stor att man går över tiden :(
    Vägen till ett barn är verkligen inte kantad av rosor men det är ju så klart värt det i slutändan när man har den lille krabaten i famnen.
  • Solrosen 83

    Jz79: Åh vad härligt att höra att de hittat en donator så snabbt och att ni kan köra igång så snart. Håller alla tummar här att allt går bra och att det lyckas denna gången.

  • hallonbacken
    Jennso skrev 2014-10-21 12:33:41 följande:

    Hur hår det för dig Hallonbacken?


    Ska på vul på torsdag då jag är på cykeldag 12. Då avgörs det om det blir ett försök denna månaden eller om vi måste vänta. Hoppas verkligen att det ser bra ut då för känner inte för att vänta till januari innan vi får försöka igen! 
  • JZ79
    hallonbacken, håller tummarna för dig!!  {#emotions_dlg.flower} Kram

    Tack sötisar för alla glada tillrop Vi är sådär löjligt glada här hemma...drömmer om gravidmage och pratar med katterna om att vi kanske får en bebis så småningom Drömmer Det är ju inte 100% att det blir en graviditet av första försöket, men såhär nära har vi aldrig varit och vi tänker hoppas och vara så positiva som möjligt Solig
  • calabalic

    Härligt JZ att det gick så snabbt! Jag trodde man använde frysta ägg men förstår nu att det är färska. Vad spännande!! Och tänk ändå så fantastiskt att det finns kvinnor som ställer upp och går igenom hormonbehandling för att kunna hjälpa andra att få barn! :)

    Hallonbacken hoppas du får ett bra besked på torsdag så ni slipper vänta tills januari.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus