• Anonym (ööhmm)

    Alla killar tittar på porr vare sig kvinnorna vet om det eller ej!

    Satt och läste en tråd där kvinnan hade ertappat mannen med att se på porr. 18 år senare vill hon nu skiljas då hon känner att alla känslor tagit slut efter detta. 

    Nu till frågan, varför har så många kvinnor svårt med porr?
    Jag har en tjejkompis som har varit tillsammans med sin pojkvän i 5 år, han får inte titta på porr. Hon kollar igenom datorn om hon har minsta misstanke att han sett på porr. Ett jävla liv blir det om han ska ha gått in på ngn sida som har det minsta med porr att göra eller nakna tjejer. Och om han nåde skulle ha kollat på det vet han att hon kommer göra slut.. 

    Jag var tillsammans med en kille i 6 år, kan erkänna att från början (19 år) så hade jag väldigt svårt med porr, blev väldigt ledsen osv när jag sett han tittat på porr..

    Många nämner att dom tror det är att tjejerna har dåligt självförtroende.. Men jag tror inte det, om jag går till mig själv så handlade det nog mer om att jag inte kunde ha full kontroll på min kille. JAG fick inte bestämma..

    Låter helt sjukt nu när jag skriver det, i mitt förhållande iaf så kom det till en punkt då jag bara kände, nä men ge dig nu, skit i det. och började helt enkelt kolla själv (vilket han då inte gillade men det är en annan historia ;))

    Jag vet inte bara, kan inte riktigt förstå att en sån sak som en film som tjejen inte tycker om ska kunna bryta ett förhållande, för om filmen kan avbryta förhållandet, då är det väl ändå inte så starkt förhållande från början. 

    Och vem vill leva med en människa som måste kväva partnern till den grad att han/hon inte får kolla på vad han/hon själv vill? 

    Jag skulle bara tycka det va otroligt jobbigt...
     

  • Svar på tråden Alla killar tittar på porr vare sig kvinnorna vet om det eller ej!
  • Loriyana

    Nej "alla" män tittar inte på porr och det är jäkligt kränkande, förolämpande och naivt att påstå att "alla" gör det.

  • Anonym ((suck!))

    människan har väl aldrig haft så lätt arbete och så mycket fritid som vi har nu dvs vi har gott om tid att tänka på och utöva sex med varandra och ändå ska det behövas tv,dator och tidningar med andra nakna/sexutövande människor för att hotta upp sexlivet eller bli kåt i största allmänhet. lite märkligt. det är ju som med så mycket annat ett skapat behov. för  vem brydde sig när tillgången inte fanns?

  • Anonym
    Anonym ((suck!)) skrev 2012-01-02 21:14:58 följande:
    människan har väl aldrig haft så lätt arbete och så mycket fritid som vi har nu dvs vi har gott om tid att tänka på och utöva sex med varandra och ändå ska det behövas tv,dator och tidningar med andra nakna/sexutövande människor för att hotta upp sexlivet eller bli kåt i största allmänhet. lite märkligt. det är ju som med så mycket annat ett skapat behov. för  vem brydde sig när tillgången inte fanns?
    tid?????

    Tvärtom så har vi väl aldrig haft så liiiiite tid som nu... jag känner ingen som tycker att de har tillräckligt med tid och ork för sex... och där kan jag faktiskt förstå att man sätter sig framför datorn istället för ett quickfix... man orkar inte ha sex med sin fru och tiden finns inte
  • Farbror6
    Loriyana skrev 2012-01-02 20:23:51 följande:
    Nej "alla" män tittar inte på porr och det är jäkligt kränkande, förolämpande och naivt att påstå att "alla" gör det.
    69% gör det alltid, 28% gör det ibland, vad är felet med det!
    Lär dej i stället hur den manliga sexualiteten fungerar! Vi behöver visuell stimulans!
  • Anonym
    Anonym ((suck!)) skrev 2012-01-02 21:14:58 följande:
    människan har väl aldrig haft så lätt arbete och så mycket fritid som vi har nu dvs vi har gott om tid att tänka på och utöva sex med varandra och ändå ska det behövas tv,dator och tidningar med andra nakna/sexutövande människor för att hotta upp sexlivet eller bli kåt i största allmänhet. lite märkligt. det är ju som med så mycket annat ett skapat behov. för  vem brydde sig när tillgången inte fanns?

    Porr har funnits i alla tider.....
  • sextiotalist
    Anonym skrev 2012-01-03 08:31:41 följande:
    Porr har funnits i alla tider.....
    Säkert så länge som folk har kunnat avbilda varandra. Det finns ett tempel i Indien tror jag som har massor med små skulpturer med figurer som kopulerar vilt
  • sextiotalist
    Farbror6 skrev 2012-01-02 09:51:23 följande:
    Håller med! Den dagen man slutar titta på tjejer/killar så har man fallit långt ner.....Det har ju absolut inget att göra med att man inte älskar sin partner.
    Visst är det så.
  • Anonym
    Farbror6 skrev 2012-01-03 08:30:47 följande:
    69% gör det alltid, 28% gör det ibland, vad är felet med det!
    Lär dej i stället hur den manliga sexualiteten fungerar! Vi behöver visuell stimulans!
    Och de 3 sista procenten är inte män då eller?
    Min sambo TITTAR inte på porr längre, men när han var singel TITTADE han. Det är en skillnad i det med, och frågan är; dina undersökningar tar de hänsyn till om NÄR mannen ifråga tittade på porr? I ett förhållande eller inte? I förfluten tid eller även i nutid?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-03 08:36:31 följande:
    Och de 3 sista procenten är inte män då eller?
    Min sambo TITTAR inte på porr längre, men när han var singel TITTADE han. Det är en skillnad i det med, och frågan är; dina undersökningar tar de hänsyn till om NÄR mannen ifråga tittade på porr? I ett förhållande eller inte? I förfluten tid eller även i nutid?
    Eller så ljuger han för dej.....
  • Farbror6
    Anonym skrev 2012-01-03 08:36:31 följande:
    Och de 3 sista procenten är inte män då eller?
    Min sambo TITTAR inte på porr längre, men när han var singel TITTADE han. Det är en skillnad i det med, och frågan är; dina undersökningar tar de hänsyn till om NÄR mannen ifråga tittade på porr? I ett förhållande eller inte? I förfluten tid eller även i nutid?
    Alla är väl olika, när det gäller porr så är det inte så vanligt bara, väd är det för fel i det?
Svar på tråden Alla killar tittar på porr vare sig kvinnorna vet om det eller ej!