• Anonym (ööhmm)

    Alla killar tittar på porr vare sig kvinnorna vet om det eller ej!

    Satt och läste en tråd där kvinnan hade ertappat mannen med att se på porr. 18 år senare vill hon nu skiljas då hon känner att alla känslor tagit slut efter detta. 

    Nu till frågan, varför har så många kvinnor svårt med porr?
    Jag har en tjejkompis som har varit tillsammans med sin pojkvän i 5 år, han får inte titta på porr. Hon kollar igenom datorn om hon har minsta misstanke att han sett på porr. Ett jävla liv blir det om han ska ha gått in på ngn sida som har det minsta med porr att göra eller nakna tjejer. Och om han nåde skulle ha kollat på det vet han att hon kommer göra slut.. 

    Jag var tillsammans med en kille i 6 år, kan erkänna att från början (19 år) så hade jag väldigt svårt med porr, blev väldigt ledsen osv när jag sett han tittat på porr..

    Många nämner att dom tror det är att tjejerna har dåligt självförtroende.. Men jag tror inte det, om jag går till mig själv så handlade det nog mer om att jag inte kunde ha full kontroll på min kille. JAG fick inte bestämma..

    Låter helt sjukt nu när jag skriver det, i mitt förhållande iaf så kom det till en punkt då jag bara kände, nä men ge dig nu, skit i det. och började helt enkelt kolla själv (vilket han då inte gillade men det är en annan historia ;))

    Jag vet inte bara, kan inte riktigt förstå att en sån sak som en film som tjejen inte tycker om ska kunna bryta ett förhållande, för om filmen kan avbryta förhållandet, då är det väl ändå inte så starkt förhållande från början. 

    Och vem vill leva med en människa som måste kväva partnern till den grad att han/hon inte får kolla på vad han/hon själv vill? 

    Jag skulle bara tycka det va otroligt jobbigt...
     

  • Svar på tråden Alla killar tittar på porr vare sig kvinnorna vet om det eller ej!
  • Anghammarad
    Anonym (Nix) skrev 2012-01-03 11:22:29 följande:
    HAHA, 100 % av alla män är LATA!
    Jösses vad hunsad din man är, och vad hämmad du är. 
  • Farbror6
    Anghammarad skrev 2012-01-03 12:04:00 följande:
    Jösses vad hunsad din man är, och vad hämmad du är. 
    Tror det med, stackarn som inte har "balls" nog att ta sej ur...

    Av alla tjejer jag mött så är det bara en som är som henne! Hon tollerera inte att jag runka till porr, men att hon lekte med en dildo var helt ok! Hon åkte ut direkt!
  • Anonym
    Farbror6 skrev 2012-01-03 12:38:26 följande:
    Tror det med, stackarn som inte har "balls" nog att ta sej ur...

    Av alla tjejer jag mött så är det bara en som är som henne! Hon tollerera inte att jag runka till porr, men att hon lekte med en dildo var helt ok! Hon åkte ut direkt!
    Oj! Men dildo & porr måste ju ändå jämställas när det handlar om att tillfredsställa sig själv. Är det ena OK, är det andra OK...
  • Farbror6
    Anonym skrev 2012-01-03 12:42:34 följande:
    Oj! Men dildo & porr måste ju ändå jämställas när det handlar om att tillfredsställa sig själv. Är det ena OK, är det andra OK...
    Tycker jag med! Nu är jag väldigt välutrustad så jag tar inte illa upp men vet att killar med små har ont av det. På samma sätt som tjejer med extremt dålig självkänsla har ont av porr.
  • Anonym
    Farbror6 skrev 2012-01-03 12:44:35 följande:
    Tycker jag med! Nu är jag väldigt välutrustad så jag tar inte illa upp men vet att killar med små har ont av det. På samma sätt som tjejer med extremt dålig självkänsla har ont av porr.
    Haha, eller om man som välutrustad har en kvinna med en minidildo då ;)

    Visst kan avsky för porr hänga ihop med självkänslan, men det kan ju också handla om att man själv tycker att det är väldigt avtändande & har svårt att få lust till mannen om man vet om hans porräventyr? Eller kvinnans, för den delen. Där nånstans tycker jag att porrkonsumenten (dildoanvändaren) har ett ansvar att se till att den andra parten inte mår dåligt över det, kanske genom att den andra inte behöver veta. Så svårt är det inte att ta bort surfhistorik & låta bli dvd-filmer ;) (Eller gömma dildon väl..) Man vill ju inte att ens partner ska må dåligt, men det som inte skadar relationen genom ovisshet (Nu snackar vi ju inte otrohet, utan självtillfredsställelse) kan ju istället genom ovissheten hjälpa relationen? (Lite rörigt kanske,  men men..)
  • Anonym (Nix)
    Farbror6 skrev 2012-01-03 12:38:26 följande:
    Tror det med, stackarn som inte har "balls" nog att ta sej ur...

    Av alla tjejer jag mött så är det bara en som är som henne! Hon tollerera inte att jag runka till porr, men att hon lekte med en dildo var helt ok! Hon åkte ut direkt!
    Han är nog mer man än er, eftersom han klarar av mig!!!!Hård men rättvis är jag. du tycker ju tjejer ska dekorera hemmet, så du inte blir hotad!
  • Loriyana
    Farbror6 skrev 2012-01-03 11:16:13 följande:
    Du är smart du! Generalisera över hur alla mäng fungerar! Så enligt dej så är 97% av alla män lata och slöa då....

    Men jösses...är det inte DU som generaliserar genom att påstå att alla män tittar på porr och att alla män behöver visuell stimulans?
  • Anonym (aldrig)
    Loriyana skrev 2012-01-03 18:56:26 följande:

    Men jösses...är det inte DU som generaliserar genom att påstå att alla män tittar på porr och att alla män behöver visuell stimulans?

    Farbrorn har tydligen läst en "vetenskaplig" studie som han inte kan hänvisa till som säger att 97 % av alla män kollar på porr... tillåt mig skratta...=)
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-03 12:42:34 följande:
    Oj! Men dildo & porr måste ju ändå jämställas när det handlar om att tillfredsställa sig själv. Är det ena OK, är det andra OK...
    Men hur fasen kan man jämställa en plastsak med en hel industri där många far illa.

    De som säger att de flesta i porrbranschen är där av fri vilja kan ju då tänka sig in i hur det skulle vara om granngubben satt och runkade till när ens dotter blev påsatt....
    Nä, ingen drömmer nog egentligen om en porrfilmskarriär! 
  • Anonym ((suck!))
    Farbror6 skrev 2012-01-03 08:30:47 följande:
    69% gör det alltid, 28% gör det ibland, vad är felet med det!
    Lär dej i stället hur den manliga sexualiteten fungerar! Vi behöver visuell stimulans!
    visuell stimulans får ni väl om ni har en  naken kvinna mellan lakanen att se på.......eller? eller du behöver en tv där med?
Svar på tråden Alla killar tittar på porr vare sig kvinnorna vet om det eller ej!