• LöjligaFamiljen

    Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012

    Här kan vi lägga in bilder på allt som har med bebisen att göra! Magar, ulbilder, inköp osv

  • Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012
  • NeLe

    MiaMy, hålen är till för ifall man vill ha bebis i ex babyskydd när den har på sig åkpsen, på så sätt kan du lossa/kedja upp bebis utan att lossa på hela åkpåsen

  • shopahollic
    carolineJa skrev 2012-04-28 21:22:35 följande:
    DU är jätte fin, ville bara säga det! Jag kommer följa din graviditet och få lite inspiration från din blogg. Ser verkligen ut om om du kommit i god form snabbt med dina andra små? Såg att du bor i stockholm det gör jag med:)
    Men åh tack fina! Ja amningen av min bamsebebis gjorde att jag rasade i vikt, sen var det bara att börja bygga upp kroppen igen med träning och powerwalks. Lätt kommet är ju dock lätt förgånget haha, men jag unnar mig själv det som gravid.
    Vi bor i Kallhäll/Stäket. Själv då? 
    majbebis08.blogg.se *Bebis BF 260912* Mercedes 080521 & Leon 100131
  • shopahollic
    Frokenpilla skrev 2012-04-29 18:38:39 följande:



    Bidrar med dagens bilder. Vecka 21 (20+4). Har inte bara fått regäl mage utan också gått upp 7kg i vad jag antar är..fett?! har fått en regäl rumpa och lår. Vägde 52 innan och nu 59!
    Men gick upp 22kg sist utan att knappt äta. Äter knappt nu heller, inget godis eller nåt! men ändå sätter det sig fort ;).

    Mitt SF-mått låg på högsta kurvan hela graviditeten förra gången.
    Åh vilken härlig kula, Vackert!
    majbebis08.blogg.se *Bebis BF 260912* Mercedes 080521 & Leon 100131
  • carolineJa
    shopahollic skrev 2012-04-29 20:13:06 följande:
    Men åh tack fina! Ja amningen av min bamsebebis gjorde att jag rasade i vikt, sen var det bara att börja bygga upp kroppen igen med träning och powerwalks. Lätt kommet är ju dock lätt förgånget haha, men jag unnar mig själv det som gravid.
    Vi bor i Kallhäll/Stäket. Själv då? 
    Ja, men vilken tur eller vad man ska säga. haha. Det verkaar vara olika svårt för alla att komma i form efter graviditet:) Hoppas på att ammningen ska hjälpa mig lite också. Jag är livrädd att kg ska fastna. Har redan gått upp fem kg och är i vecka 19.. 

    Vi bor i Älvsjö/hagsätra:) Så också pendel.  
  • IdaVasterflo

    Frokenpilla: åh, vilken fin mage. Och vilken underbar knappnavel du har!

  • Frokenpilla
    IdaVasterflo skrev 2012-04-29 21:29:28 följande:
    Frokenpilla: åh, vilken fin mage. Och vilken underbar knappnavel du har!
    Haha, den är förjävlig. Började stå ut förra gången, nu är den värre än värst!!
  • pollyann

    Vilka härliga kulor det börjar bli nu! Själv blir jag bara mindre och mindre haha men lillskiten sparkar på mest hela tiden därinne, och rätt högt upp också så jag förstår inte hur jag kan vara så liten fortfarande! Har inte vägt mig på ett tag men sist jag var hos BM låg jag på +-0... Bidrar med en bild eftersom det är en bildtråd :p

    vecka 23 (22+0):
     


  • IdaVasterflo
    Flisan skrev 2012-04-30 10:25:47 följande:
    vecka 19  igår :D 
    Snart får du fira halvvägs då!
    Frokenpilla skrev 2012-04-30 10:29:41 följande:
    Haha, den är förjävlig. Började stå ut förra gången, nu är den värre än värst!!
    jag tycker det är urgulligt! 

     
  • IdaVasterflo
    pollyann skrev 2012-04-30 13:23:30 följande:
    Vilka härliga kulor det börjar bli nu! Själv blir jag bara mindre och mindre haha men lillskiten sparkar på mest hela tiden därinne, och rätt högt upp också så jag förstår inte hur jag kan vara så liten fortfarande! Har inte vägt mig på ett tag men sist jag var hos BM låg jag på +-0... Bidrar med en bild eftersom det är en bildtråd :p

    vecka 23 (22+0):
     

     


    Jättefin mage! Det är inte storleken eller formen som betyder något, det är innehållet !
Svar på tråden Bildtråd för oss som väntar smått i September 2012