• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym
    Anonym (???) skrev 2012-12-21 08:44:00 följande:

    Är du en sån där som tycker att alla är snygga? Vad jobbar du med?
    Antagligen en sådan där som tycker att allt är snyggt och det finns inget som han inte gillar, dvs totalt desperat  Det finns flera sådana killar här på fl:s forum som är som han.  Ingen kan ta dom på allvar till sist för "alla" är ju såååå snygga och läckra ;) 
  • Anonym (???)
    Putt B skrev 2012-12-21 08:48:56 följande:
    Har Ni inget vänligt att säga så knip igen.. och lämna tråden om Ni stör Er så in i helvete...

    Varför? För att ni inser att detta är det viktigaste i ert liv?
  • Mattias39
    Anonym (???) skrev 2012-12-21 08:44:00 följande:

    Är du en sån där som tycker att alla är snygga? Vad jobbar du med?
    Ja, jag tycker faktiskt att nästan alla är snygga, på sitt sätt.

    Alla ser inte likadana ut(det vore väldigt tråkigt), men alla är fina på sitt sätt!  Och alla har inte heller samma smak. Det en person tycker är skitsnyggt, tycker kanske en annan person är mindre snyggt...

    Så jag välkomnar mer än gärna bilder av alla åldrar,kroppstyper osv.

    Jag jobbar på kontor...mer vill jag inte säga här... :)
  • Anonym (???)
    Putt B skrev 2012-12-21 08:48:56 följande:
    Har Ni inget vänligt att säga så knip igen.. och lämna tråden om Ni stör Er så in i helvete...
    Det är ju faktiskt du som svär mest!
  • petsod
    Anonym skrev 2012-12-21 08:49:26 följande:
    Antagligen en sådan där som tycker att allt är snyggt och det finns inget som han inte gillar, dvs totalt desperat  Det finns flera sådana killar här på fl:s forum som är som han.  Ingen kan ta dom på allvar till sist för "alla" är ju såååå snygga och läckra ;) 
    Posta en bild eller dra{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Putt B
    Anonym (???) skrev 2012-12-21 08:52:19 följande:
    Det är ju faktiskt du som svär mest!
    JA !!.. över alla bitterfittor som ska komma med pekpinnar..

    Jag är inte bög, hänger inte i bögforum, men jag låter dom som är bögar hänga där ifred... fattar du logiken ??
  • Mr Espresso
    petsod skrev 2012-12-21 08:52:59 följande:
    Posta en bild eller dra{#emotions_dlg.djavulsk}
    Kan bara hålla med. Snart ska man väl ha heltäckande kläder på badstranden också?
  • Alfred811
    Philipsson skrev 2012-12-21 08:46:32 följande:
    Varför det? Är du en sån där åsiktsfascist? Låt folk tänka och säga vad de vill.

    Självklart är det viktigt att ha rätten att kunna säga vad man vill men den här trådens önskan är att det enbart ska vara en feel-good tråd och då ser jag ingen anledning att göra något annat.
  • petsod
    honkie skrev 2012-12-21 08:39:48 följande:


    Tack för lite ögongodis såhär på morgonen Glad. Ser riktigt bra ut, manligFlört.
  • Mattias39
    Anonym skrev 2012-12-21 08:49:26 följande:
    Antagligen en sådan där som tycker att allt är snyggt och det finns inget som han inte gillar, dvs totalt desperat  Det finns flera sådana killar här på fl:s forum som är som han.  Ingen kan ta dom på allvar till sist för "alla" är ju såååå snygga och läckra ;) 

    Sorry, jag är inte det minsta desperat...och är inte alls ute efter att träffa ngn av alla de som lägger bilder här.
    Men om jag tycker att de är fina så måste jag ju få säga det,eller?
    Min mening med att ge positiva kommentarer är faktiskt enbart att dela med mig av det jag tycker, och att förhoppningsvis kanske också ge den som lägger ut bilden en liten ego-boost.
    Om du sen tolkar det som att jag är deperat sökande....tja...då får du tro det. Tänker inte ens ge mig in i sån diskussion...
Svar på tråden Helkroppstråden