• bebissugennu

    Väntar barn i Jönköping?

    Hej!

    Plussade igår, så går allt som det ska så kommer det en liten i början av september-13.

    Någon mer i Jönköping som ska ha i sensommar?

    Hade varit kul att hålla kontakten.

  • Svar på tråden Väntar barn i Jönköping?
  • hannapanna84
    bebissugennu skrev 2013-01-15 21:06:58 följande:
    Hej Hannapanna84

    När har du BF?
    Jag var på hälsosamtal igår. Är i v 7 (6+3 idag). Ska ringa i morgon och boka in ultraljud i v 12, så blir om 5 veckor. Vill bara att tiden ska gå fort dessa veckor :)
    Inskrivning om 3 veckor. Hoppas så på att få lyssna på det lilla <3 då :)

    Bor du i Jönköping? 

    Vad trött jag blir på mig själv @bebissugennu vet ju såklart att det är ditt första det har jag ju läst.
    Förstår inte riktigt vad det är med mina hjärnceller glömmer väldigt mkt för tillfället och förlägger saker överrallt, blir tokig på mig själv!

    Har du gått med i facebook gruppen ännu?
       
  • bebissugennu
    hannapanna84 skrev 2013-01-19 19:50:10 följande:

    Vad trött jag blir på mig själv @bebissugennu vet ju såklart att det är ditt första det har jag ju läst.
    Förstår inte riktigt vad det är med mina hjärnceller glömmer väldigt mkt för tillfället och förlägger saker överrallt, blir tokig på mig själv!

    Har du gått med i facebook gruppen ännu?
       
    Haha, vet precis hur det är :) Glömmer å förlägger en hel mängder med saker :)

    1 februari, inte långt kvar då. Har du inskrivning då? Har du tänkt att göra UL i v 12?
    Nä, jag har inte gått med i FB gruppen än. Det kommer nog dröja ett bra tag till. Du då?

    Skulle vara kul att försöka hålla kontakten antingen här eller på FB.

    Är idag i v 8 (7+1)

    Ha en bra kväll!
    kram 
  • hannapanna84
    bebissugennu skrev 2013-01-20 18:21:26 följande:
    Haha, vet precis hur det är :) Glömmer å förlägger en hel mängder med saker :)

    1 februari, inte långt kvar då. Har du inskrivning då? Har du tänkt att göra UL i v 12?
    Nä, jag har inte gått med i FB gruppen än. Det kommer nog dröja ett bra tag till. Du då?

    Skulle vara kul att försöka hålla kontakten antingen här eller på FB.

    Är idag i v 8 (7+1)

    Ha en bra kväll!
    kram 

    Haha oj hur stor är sannolikheten att vi är lika långt!
    Va kul =)

    Är lite osäker på det ultraljudet för vi gjorde aldrig det med vårt första barn så det blir nog inte denna gången heller men vi får se... skicka ett privat meddelande till mig så kan jag adda dig på facebook om du vill?   
  • lillajag02
    hannapanna84 skrev 2013-01-25 21:09:17 följande:
    Hur mår ni tjejer?
    Börjat känna av grav än?

        
    Är i vecka 30 (29+6) idag så.. Är mestadels hicka och sparkar från bebis jag känner av. Börjat få gå på toa OFTA om dagarna nu :p Men har gjort en glukostest (sockerbelastning) och det visar inte att jag har graviditetsdiabetes i alla fall. Skönt det. Ett TUL har även gjorts och visar att min bebis är -19 % i längd/vikt men varken jag eller maken är så långa av oss så... Inget vi oroar oss över :)

    Själv då? 
Svar på tråden Väntar barn i Jönköping?