• bebissugennu

    Väntar barn i Jönköping?

    Hej!

    Plussade igår, så går allt som det ska så kommer det en liten i början av september-13.

    Någon mer i Jönköping som ska ha i sensommar?

    Hade varit kul att hålla kontakten.

  • Svar på tråden Väntar barn i Jönköping?
  • lillajag02

    Och ni är så välkomna! =o) Ta den tid nu behöver, förstår ju att det känns för tidigt så sett. 
    Sådan var jag lite grann också.

    Har ni berättat för någon utanför "den närmsta familjen"?
    Hur gamla är ni och vad gör ni på dagarna?

    Själv är jag 22 och väntar första =o)
    Jag pluggar på högskolan till lågstadielärare men får ta uppehåll i ett år.  

  • hannapanna84
    lillajag02 skrev 2013-01-07 07:17:17 följande:
    Och ni är så välkomna! =o) Ta den tid nu behöver, förstår ju att det känns för tidigt så sett. 
    Sådan var jag lite grann också.

    Har ni berättat för någon utanför "den närmsta familjen"?
    Hur gamla är ni och vad gör ni på dagarna?

    Själv är jag 22 och väntar första =o)
    Jag pluggar på högskolan till lågstadielärare men får ta uppehåll i ett år.  

    Vi har inte berättat för någon än men jag tror att vissa har sina aningar...
    Detta blir vårt 2a barn, inte direkt planerat men ändå välkommet.
    För tillfället är jag arbetslös efter att ha blivit uppsagd pga arbetsbrist, nu lär ju inte jobbchanserna öka framöver precis...   
  • bebissugennu
    lillajag02 skrev 2013-01-07 07:17:17 följande:
    Och ni är så välkomna! =o) Ta den tid nu behöver, förstår ju att det känns för tidigt så sett. 
    Sådan var jag lite grann också.

    Har ni berättat för någon utanför "den närmsta familjen"?
    Hur gamla är ni och vad gör ni på dagarna?

    Själv är jag 22 och väntar första =o)
    Jag pluggar på högskolan till lågstadielärare men får ta uppehåll i ett år.