• telgebo

    Familjen Annorlunda

    Prattråd för oss som följer programmet Familjen Annorlunda på måndagar kl 20 i TV 4.

    Såg att det inte fanns nån tråd för oss så jag startar en nu.


    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Svar på tråden Familjen Annorlunda
  • MoaElis

    Vad som är mest tragiskt är väl att vuxna(?) sitter på ett forum och pratar skit om andra människor, som inte ens är här och kan försvara sig. Stackars deras barn som förmodligen kommer läsa det här...

  • Wilmis07

    Jag har faktiskt svårt att tro att man väljer att baka med alla barnen samtidigt en vanlig dag utan tvinspelning,Jag vill tro att man väljer att göra det för att producenterna önskar det. Men jag har kanske fel,dom kanske älskar  kaoset som blir


    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • marla333

    Gillar familjen med den härliga dialekten! De som flyttat till hus. Att den lilla bebisen i den nya familjen bars hela tiden, som tagits upp tidigare, ni som tycker det är fel, har ni egna barn? Att lämna en liten bebis på några veckor på golvet, verkar inte smart. Speciellt inte med större syskon som leker i närheten... Något kan ju hända. Och de har även massa människor som vi inte ser, filmteam, så det är nog mycket folk som kliver runt- livsfarligt med en envis på golvet....

  • Heligakossan

    I mitt huvud tror jag att algessons mamman sa till leksaksaffärs personalen att "det har hänt en olycka här" tv4 klipper och visar en kille ur personalen som torkar pölen, Men i verkligheten tror jag att hon fortsätter och säger  "skulle jag kunna få lite papper som jag kan torka upp kisset med? ber om ursäkt för detta"  men personalen säger då  " det är lugnt jag torkar åt dig"  detta skulle jag kunna sätta en hundring på!!!

  • snällochgla

    En märklig diskussion som blossat upp. Men antar att det är en slump och att de som skriver i den här tråden att de misstänker att makarna Algeson skulle vara efterblivna är tre personer.

  • felicityporter
    snällochgla skrev 2013-02-06 04:47:53 följande:

    En märklig diskussion som blossat upp. Men antar att det är en slump och att de som skriver i den här tråden att de misstänker att makarna Algeson skulle vara efterblivna är tre personer.


    ?
  • Pastell1983

    Herregud, att ni kan med att sitta och bedöma/sätta diagnoser på folk som ni sett två gånger i tvrutan. Pinsamma människor!!

  • Aaglars
    tideloo skrev 2013-02-06 07:47:48 följande:
    Tycker denna tråden har spårat ur!! Mer elak än rolig!
    INstämmer!
Svar på tråden Familjen Annorlunda