• Jellinor

    Söker värsta skräckfilmen, någon som har tips?

    Jag älskar rysare i form av spökfilm, men har lite problem att hitta något som skrämmer mig.

    Gillar inte typ Saw eller scream eller sånnadära college skräckisar.

    The ring, the grudge å liknande har jag redan sett. Finns det verkligen inget värre?

    Söker en film som ger mig en fruktansvärt obehaglig och kuslig känsla. Tycker inte att någon film jag sett riktigt gjort det, förutom en: Insidious

    Det är det värsta jag har sett och den plågade mig mentalt i veckor innan jag lyckades komma över den.

    Någon som vet av nåt liknande?          

  • Svar på tråden Söker värsta skräckfilmen, någon som har tips?
  • Sucker
    Bianca1 skrev 2013-04-09 16:34:57 följande:
    Ja exakt! Skuggornas hus hette den!

    Kanske är där du bor Sucker? ;)
    Jepp... där bor jag... egentligen finns jag inte.. Spöke 

     
    Shine on you crazy diamond
  • Sucker
    Bianca1 skrev 2013-04-09 21:52:06 följande:
    Haha! Jag har oxå bott på Gotland, vi kanske var grannar? Tyckte grannarna var lite mysko! ;D
    Mysko grannar... måste ha varit jag
    Shine on you crazy diamond
  • Loket

    det finns riktiga obduktionsfilmer på youtube där du får se obducenten öppna avlidnes skalle och skiva dennes hjärna likt en limpa och plocka ut de inre organen och öppna dem för vidare inspektion m.m, det kanske skulle passa eller är det för magstarkt?

  • gemigsinnesro

    Har sett rätt mycket skräck och känner mig lite avtrubbad inom den genren med men tyckte Sinister var  bra. Visst sminkningen på vissa är inte den bästa men helt klart en sevärd film. 

  • Sucker
    Feltryck01 skrev 2013-04-09 22:10:19 följande:
    Ååååhhh. Jag och vännen sitter bredvid varandra i soffan nu efter grave encounters. Nästan gråtfulla....
    Låter mysigt Feltryck
    Bianca1 skrev 2013-04-10 00:52:12 följande:
    Ja det var nog du! ;)
    Fast säg det inte till någon..
     
    Shine on you crazy diamond
  • Feltryck01
    Sucker skrev 2013-04-10 00:56:03 följande:
    Låter mysigt Feltryck

    Fast säg det inte till någon..
     
    Tss... Mysigt går att diskutera, vi vågade inte gå och tända i lägenheten efteråt, vi lät katten gå först och tittade på hur hon reagerade, sen gick det bra...

    Jag brukar inte alls bli så påverkad. Men attans, den var läskig! Tyst 
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
Svar på tråden Söker värsta skräckfilmen, någon som har tips?