• Jellinor

    Söker värsta skräckfilmen, någon som har tips?

    Jag älskar rysare i form av spökfilm, men har lite problem att hitta något som skrämmer mig.

    Gillar inte typ Saw eller scream eller sånnadära college skräckisar.

    The ring, the grudge å liknande har jag redan sett. Finns det verkligen inget värre?

    Söker en film som ger mig en fruktansvärt obehaglig och kuslig känsla. Tycker inte att någon film jag sett riktigt gjort det, förutom en: Insidious

    Det är det värsta jag har sett och den plågade mig mentalt i veckor innan jag lyckades komma över den.

    Någon som vet av nåt liknande?          

  • Svar på tråden Söker värsta skräckfilmen, någon som har tips?
  • Sucker
    Feltryck01 skrev 2013-04-10 00:58:25 följande:
    Tss... Mysigt går att diskutera, vi vågade inte gå och tända i lägenheten efteråt, vi lät katten gå först och tittade på hur hon reagerade, sen gick det bra...

    Jag brukar inte alls bli så påverkad. Men attans, den var läskig! Tyst 
    Jo den första filmen tyckte jag var cool... den andra hade inte riktigt samma effekt så... vilken såg ni?
    Shine on you crazy diamond
  • Feltryck01
    Sucker skrev 2013-04-10 01:04:50 följande:
    Jo den första filmen tyckte jag var cool... den andra hade inte riktigt samma effekt så... vilken såg ni?
    Ettan såklart. Huga för den där saken i taket, då skrek jag rätt ut faktiskt. Usch!

    Tvåan ska vi också se tänkte vi, men det kommer dröja ett tag så vi glömmer bort hur läskig ettan var... 
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Sucker
    Feltryck01 skrev 2013-04-10 01:11:27 följande:
    Ettan såklart. Huga för den där saken i taket, då skrek jag rätt ut faktiskt. Usch!

    Tvåan ska vi också se tänkte vi, men det kommer dröja ett tag så vi glömmer bort hur läskig ettan var... 
    Då har ni haft en trevlig afton.. och kommer drömma så fint inatt
    Shine on you crazy diamond
  • Feltryck01
    Sucker skrev 2013-04-10 01:22:33 följande:
    Då har ni haft en trevlig afton.. och kommer drömma så fint inatt
    Tss... Hon har i alla fall en karl bredvid sig, jag kommer sova ensam. Men har tröttat ut mig tillräckligt länge nu, så nu kan jag gå och lägga mig! Med en nattlampa... Drömmer
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Sucker
    Bianca1 skrev 2013-04-10 01:04:16 följande:
    Jag är tyst som i graven, du kan lita på mig! ;P
    Jag litar på dig ... Solig eftersom du varit Ö bo
    Shine on you crazy diamond
Svar på tråden Söker värsta skräckfilmen, någon som har tips?