• Jellinor

    Söker värsta skräckfilmen, någon som har tips?

    Jag älskar rysare i form av spökfilm, men har lite problem att hitta något som skrämmer mig.

    Gillar inte typ Saw eller scream eller sånnadära college skräckisar.

    The ring, the grudge å liknande har jag redan sett. Finns det verkligen inget värre?

    Söker en film som ger mig en fruktansvärt obehaglig och kuslig känsla. Tycker inte att någon film jag sett riktigt gjort det, förutom en: Insidious

    Det är det värsta jag har sett och den plågade mig mentalt i veckor innan jag lyckades komma över den.

    Någon som vet av nåt liknande?          

  • Svar på tråden Söker värsta skräckfilmen, någon som har tips?
  • Blåbäret0

    House of wax ja... Utkass!!!

    Men roligt när Paris fick en påle i huvudet ja... :P
    Men bara jag som reflekterade över hur övermänskligt stark mördaren var som kastade en PINNE helt IGENOM bilens fönsterglas?!Haha epic...

  • mikipiki

    Såg Sinister häromkvällen med en kompis och den var bättre än jag förväntade mig :) den hade sina ögonblick, men var stundvis seg.

  • Bianca1

    Ja men det fick man ju nästan direkt i början. Tyckte att själva storyn var bra och allt men det blir lätt tramsigt och förutsägbart när man ser "spöket". Mystiken försvinner och det blir för overkligt...

  • Blåbäret0

    Mama tycker jag är RIKTIGT bra!! Ska dock se slutet imorgon, är både för rädd och trött... Men verkligen något att se, bästa filmen sen sinister!

  • Doofie

    Såg den nya skräckfilmen MAMA nyss faktiskt. Den var rätt så läskig. :)


    Mucka inte med mig, jag är redan galen.
  • Doofie
    FruNaftra skrev 2013-04-15 15:00:37 följande:
    House of wax? Haha...nu dog jag en smula av skratt. En vedervärdigt dålig film.
    Mucka inte med mig, jag är redan galen.
Svar på tråden Söker värsta skräckfilmen, någon som har tips?