• Anonym (Hasselbackpotatis)

    Män, vad är osexigast på kvinnor?

    Och nu snackar vi bara utseendet. Så inget tjafs om "det osexigaste är elaka fruntimmer" eller något i den stilen. Vill ni prata sådant får ni skapa en ny tråd!

    Vad är det allra osexigaste på en kvinna?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, vad är osexigast på kvinnor?
  • Rakad Apa
    Anonym (st) skrev 2013-09-04 08:58:00 följande:
    Jag kallar det för kokosnöt.  Ett hår i ögat. Ett i näsan. En handfull i mun. nomnomnom... 



    Skabbit!
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • enmodigman

    Hängbröst, stor rumpa, grova överarmar, gula tänder, sadelbyxlår, stora händer, kort hår på kvinnor över 30, hängmage, åderbråck

  • enmodigman

    Nja, 30, men i en viss ålder förvandlas korthåriga kvinnor till män

  • Anonym (DD)
    Anonym (asdf) skrev 2013-09-03 17:43:44 följande:
    Självskade-ärr.

    Rökning, övervikt, gula tänder, dålig hy.. Listan kan göras lång.
  • Anonym (DD)

    Fast till alla kvinnors försvar vill jag säga att jag tycker det är löjligt med män som sitter och gör långa listor på vad de tycker är attraktivt/inte attraktivt, när de själva ser ut som hösäckar, med magen hängandes över byxorna m.m. Gula tänder, dålig hy, övervikt m.m är ju inte snyggt på någon.

  • Anonym (KjellSortering)
    Anonym (DD) skrev 2013-09-04 12:44:19 följande:

    Rökning, övervikt, gula tänder, dålig hy.. Listan kan göras lång.
    Amen!
  • Sensitiveguy
    Anonym (DD) skrev 2013-09-04 12:46:07 följande:
    Fast till alla kvinnors försvar vill jag säga att jag tycker det är löjligt med män som sitter och gör långa listor på vad de tycker är attraktivt/inte attraktivt, när de själva ser ut som hösäckar, med magen hängandes över byxorna m.m. Gula tänder, dålig hy, övervikt m.m är ju inte snyggt på någon.

    Men även snygga killar kan tycka så!
  • Anonym (p)
    Anonym (DD) skrev 2013-09-04 12:46:07 följande:
    Fast till alla kvinnors försvar vill jag säga att jag tycker det är löjligt med män som sitter och gör långa listor på vad de tycker är attraktivt/inte attraktivt, när de själva ser ut som hösäckar, med magen hängandes över byxorna m.m. Gula tänder, dålig hy, övervikt m.m är ju inte snyggt på någon.
    Exakt!
  • Anonym (KId)
    Anonym (DD) skrev 2013-09-04 12:46:07 följande:
    Fast till alla kvinnors försvar vill jag säga att jag tycker det är löjligt med män som sitter och gör långa listor på vad de tycker är attraktivt/inte attraktivt, när de själva ser ut som hösäckar, med magen hängandes över byxorna m.m. Gula tänder, dålig hy, övervikt m.m är ju inte snyggt på någon.
    Hur vet du hur de ser ut som gör listor? De kanske ser ut som filmstjärnor allihop, i motsats till de feta paddor till kvinnor so gör önskelistor över män. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (p)
    Anonym (KId) skrev 2013-09-04 18:45:20 följande:
    Hur vet du hur de ser ut som gör listor? De kanske ser ut som filmstjärnor allihop, i motsats till de feta paddor till kvinnor so gör önskelistor över män. {#emotions_dlg.djavulsk}

    Så kan det vara, men det finns inte många svenska män som ser ut som filmstjärnor så den chansen är rätt liten.

    Flertalet är säkert feta mansgrisar som gör önkselistor över kvinnor {#emotions_dlg.djavulsk}  

     
Svar på tråden Män, vad är osexigast på kvinnor?