• kleemann

    stora tuttar

    Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

  • Svar på tråden stora tuttar
  • Underhill
    Anonym (TW) skrev 2017-10-24 00:20:46 följande:
    Dags att sova
    Med BH:n på?
    E vi överens så kör vi
  • WilliamEvan
    Anonym (TW) skrev 2017-10-24 00:50:13 följande:
    Vart hamnar tankarna när du ser min hylla? Du får säga som det är. Jag är bara nyfiken.
    "Ungjäveln"råkade skicka innan jag skrev klart Skrattande
    Är ny här på FL men det är din byst ovanför med beige BH?
    Isåfall blir mina tankar nyfikenhet för man vet inte riktigt vad som döljer säg där innanför. Jag vill ju bara rippa upp Bh:n o blus så visst blir det porriga tankar igen.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-23 21:44:54 följande:

    Ja, det är ju väldigt olika hur graviditeten/graviditeter påverkar brösten och deras storlek. Jag hade B-kupa innan jag fick barn. Min man valde mig ändå för nästan 25 år sedan. Nu har jag mycket större bröst och han älskar mig ändå.


    Finns väl ingen seriös man som enbart är ihop med en kvinna för brösten, eller?
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-24 10:12:10 följande:

    Finns väl ingen seriös man som enbart är ihop med en kvinna för brösten, eller?


    Nej det tror inte jag heller. Men kombinationen av bra kemi och tunga bröst skapar extremt stark attraktion om jag talar för egen del.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Lothar) skrev 2017-10-24 12:38:39 följande:

    Nej det tror inte jag heller. Men kombinationen av bra kemi och tunga bröst skapar extremt stark attraktion om jag talar för egen del.


    Men om du nu har den böjelsen så skaffar du ju inte en smal fitnesstjej med små bröst.
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-24 12:56:32 följande:

    Men om du nu har den böjelsen så skaffar du ju inte en smal fitnesstjej med små bröst.


    En av mina tre stora kärlekar i livet råkade vara smal. Där hade brösten såklart mindre betydelse, och de spelade heller ingen roll vid uppbrottet.
  • WilliamEvan
    Anonym (TW) skrev 2017-10-23 21:07:13 följande:

    Det är alltså riktigt stabila bh:ar jag pratar om. Skickar en bild nedan. Som jämförelse ett paket mjölk som väger 1kg. Då är bh:n riktigt stor och stabil. Den här är H-kupa.


    Fantastiskt, man får inte uppfattningen av att de är så stora så de matchar upp ett par mjölkpaket.
  • Underhill
    WilliamEvan skrev 2017-10-24 09:30:40 följande:
    "Ungjäveln"råkade skicka innan jag skrev klart Skrattande

    Är ny här på FL men det är din byst ovanför med beige BH?
    Isåfall blir mina tankar nyfikenhet för man vet inte riktigt vad som döljer säg där innanför. Jag vill ju bara rippa upp Bh:n o blus så visst blir det porriga tankar igen.
    Tackar :) känner mig som en väldigt ung jävel faktiskt trots mina snart 40 år :) Cheers!Skål
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (TW)
    WilliamEvan skrev 2017-10-24 09:30:40 följande:

    "Ungjäveln"råkade skicka innan jag skrev klart 

    Är ny här på FL men det är din byst ovanför med beige BH?

    Isåfall blir mina tankar nyfikenhet för man vet inte riktigt vad som döljer säg där innanför. Jag vill ju bara rippa upp Bh:n o blus så visst blir det porriga tankar igen.


    Ja, det är min byst med beige BH. Brösten väger inte lika mycket som två mjölkpaket. Däremot bh:n som jag behöver för mina bröst känns rätt stor. Jag ville mest jämföra hur stor bh jag behöver för att mina bröst ska få rätt stöd. Annars finns en risk att man får ont i nacken, axlarna och ryggen när man har så stora och tunga bröst.
Svar på tråden stora tuttar