• kleemann

stora tuttar

Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

• Svar på tråden stora tuttar
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-24 16:27:57 följande:

En av mina fina T-shirt. Hade den på mig idag.

Härlig bild!
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-24 16:24:30 följande:

Ja, det är min byst med beige BH. Brösten väger inte lika mycket som två mjölkpaket. Däremot bh:n som jag behöver för mina bröst känns rätt stor. Jag ville mest jämföra hur stor bh jag behöver för att mina bröst ska få rätt stöd. Annars finns en risk att man får ont i nacken, axlarna och ryggen när man har så stora och tunga bröst.

Frågan verkar ha varit uppe förr:

www.familjeliv.se/forum/thread/77033131-riktigt-stora-brost
  • Anonym (TW)
    Anonym (Lothar) skrev 2017-10-24 17:17:05 följande:

Härlig bild!

Tack!
  • Anonym (Lothar)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-24 17:38:46 följande:

Tack!

Det är du som skall ha tack en stor eloge för att du delar med dig om ämnet tunga på ett så öppet och lite småfinurligt sätt
  • WilliamEvan
    Anonym (TW) skrev 2017-09-11 07:43:28 följande:

Tack! Blir så glad! Jag känner mig mycket kvinligare med H-kupa jämfört med när jag hade B-kupa. Jag tycker att det är snyggt med så stora bröst. Då är det roligt att höra att det även finns män som uppskattar så stora bröst!

Klart det finns ????jag är ett levande exempel ?. Hur gammal är ni om man får fråga en kvinna?????
  • WilliamEvan
    Underhill skrev 2017-10-24 14:30:49 följande:

Tackar :) känner mig som en väldigt ung jävel faktiskt trots mina snart 40 år :) Cheers!

Hahaha det va min ungjävel till son som kladdade på tangentbordet och skickade iväg kommentaren utan lov ????????
  • Anonym (TW)
    WilliamEvan skrev 2017-10-24 18:48:02 följande:

Klart det finns ????jag är ett levande exempel ?. Hur gammal är ni om man får fråga en kvinna?????

Härligt att höra. Jag är 40+
  • Anonym (Mysigt)

Hur många bh storlekar finns det ens? blir det aldrig jobbigt fysiskt? 
    Tycker det är tråkigt att män och kvinnor känner att dom behöver förstora.
    Det är tråkigt att det ska behöva vara så

• Anonym (mr18cm)
    Anonym (Nja) skrev 2017-10-24 12:56:32 följande:
    Men om du nu har den böjelsen så skaffar du ju inte en smal fitnesstjej med små bröst.
    Fitness-tjejer har ju sin tjusning kan jag tycka. Vältränad är sexigt. Men visst, för mig får det gärna finnas mer än A-kupa, så är det.
  • Anonym (Skriv Pm om du vill)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-24 19:26:42 följande:

Härligt att höra. Jag är 40+

40+ ????????Synd du är anonym, annars hade jag skickat extra material och gett ett fullständigt utlåtande angående er hylla
Svar på tråden stora tuttar