• nihka

    Smutsiga sanningar om SD!

    Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

    Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

    ">





    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

    nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

    www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

  • Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • nihka
    Sverigedemokraternas partisekreterare Richard Jomshof på Facebook: 

    "Eftersom Sverige inte är Ungern, eftersom vi inte sitter i regeringsställning (än) och eftersom media i Sverige inte fungerar som media i Ungern, är vi tvungna att anpassa oss till den verklighet som råder här. Det innebär inte minst att vi måste anpassa vår retorik efter det rådande läget."??

    Attans förargligt för SD att SD anser att SD inte bara kan säga som det är.
    Hela tiden.
  • Knäskål

    Jag struntar i varrenda smutsig sanning om sd som finns. Det absolut viktigaste i vår tid, är att flyktingpolitiken i Sverige förändras radikalt. 

    Men det kommer inte att ske. Folk kommer att fortsätta rösta för denna politik. Media och politiker kommer fortsätta med att förvrida väljarnas världsbild. SD kommer inte få tillräckligt stort inflytande att förändra tillräckligt förens absolut tidigast om två mandatperioder. Troligtvis inte ens då och då är det dessutom redan för sent.

    Hej då Sverige, det var kul så länge det varade.

  • KillBill
    Knäskål skrev 2016-09-21 21:41:51 följande:

    Jag struntar i varrenda smutsig sanning om sd som finns. Det absolut viktigaste i vår tid, är att flyktingpolitiken i Sverige förändras radikalt. 

    Men det kommer inte att ske. Folk kommer att fortsätta rösta för denna politik. Media och politiker kommer fortsätta med att förvrida väljarnas världsbild. SD kommer inte få tillräckligt stort inflytande att förändra tillräckligt förens absolut tidigast om två mandatperioder. Troligtvis inte ens då och då är det dessutom redan för sent.

    Hej då Sverige, det var kul så länge det varade.


    Hej då!
  • KillBill
    Knäskål skrev 2016-09-21 23:11:01 följande:
    Argumentera istället
    Det lät så definitivt när du tog farväl så jag kom mig inte för att argumentera. Vilket land tänker du flytta till?
  • K Markatta
    Knäskål skrev 2016-09-21 21:41:51 följande:
    Jag struntar i varrenda smutsig sanning om sd som finns. Det absolut viktigaste i vår tid, är att flyktingpolitiken i Sverige förändras radikalt. 

    Men det kommer inte att ske. Folk kommer att fortsätta rösta för denna politik. Media och politiker kommer fortsätta med att förvrida väljarnas världsbild. SD kommer inte få tillräckligt stort inflytande att förändra tillräckligt förens absolut tidigast om två mandatperioder. Troligtvis inte ens då och då är det dessutom redan för sent.

    Hej då Sverige, det var kul så länge det varade.
    Har inte invandringspolitiken ändrats en smula senaste året? Gränskontroller, ligga på EU:s miniminivå, tillfälliga uppehållstillstånd, medicinska åldersbedömningar ska återinföras osv?
  • Rataxes
    Kung Markatta skrev 2016-09-22 00:56:05 följande:
    Har inte invandringspolitiken ändrats en smula senaste året? Gränskontroller, ligga på EU:s miniminivå, tillfälliga uppehållstillstånd, medicinska åldersbedömningar ska återinföras osv?
    Att propagera för något sådant för ett år sedan renderade en hakkorsstämpel i pannan.
    För övrigt anser jag att Rikspolischef Dan Eliasson omgående bör entledigas.
  • KillBill
    Rataxes skrev 2016-09-22 12:26:06 följande:
    Att propagera för något sådant för ett år sedan renderade en hakkorsstämpel i pannan.
    För övrigt anser jag att Rikspolischef Dan Eliasson omgående bör entledigas.
    Nej. Det är bara du som har svårt att se skillnaden.
  • Knäskål
    Kung Markatta skrev 2016-09-22 00:56:05 följande:
    Har inte invandringspolitiken ändrats en smula senaste året? Gränskontroller, ligga på EU:s miniminivå, tillfälliga uppehållstillstånd, medicinska åldersbedömningar ska återinföras osv?
    Vi kommer att ta emot mellan 40 000 och 100 000 flyktingar enligt migrationsverkets prognos för 2016. En minskning mot vad vi tog emot 2015 viket var ca 160 000 flyktingar. Om migrationsverkets prognos stämmer (vilket den inte gjorde varken 2014 eller 2015) så är det fortfarande alldeles för många. 

    Angående lagen om tillfälliga uppehållstillstånd så är det ett steg i rätt riktning. Men det räcker absolut inte. Sverige bör inte ge någon form av uppehållstillstånd till flyktingar. 

    Medicinska åldersbedömningar, jättebra. 

    Vi går åt rätt håll, men det sker alldeles för sakta. Vi står inför en kraftig, långsiktig försämring av Sveriges ekonomi. Dessutom leder flyktingpolitiken till att tusentals människor drunknar i medelhavet samt enorma lidanden för flyktingar som faktiskt är kvar mitt i eländet etc. 
  • KillBill
    Knäskål skrev 2016-09-22 21:20:01 följande:
    Vi kommer att ta emot mellan 40 000 och 100 000 flyktingar enligt migrationsverkets prognos för 2016. En minskning mot vad vi tog emot 2015 viket var ca 160 000 flyktingar. Om migrationsverkets prognos stämmer (vilket den inte gjorde varken 2014 eller 2015) så är det fortfarande alldeles för många. 

    Angående lagen om tillfälliga uppehållstillstånd så är det ett steg i rätt riktning. Men det räcker absolut inte. Sverige bör inte ge någon form av uppehållstillstånd till flyktingar. 

    Medicinska åldersbedömningar, jättebra. 

    Vi går åt rätt håll, men det sker alldeles för sakta. Vi står inför en kraftig, långsiktig försämring av Sveriges ekonomi. Dessutom leder flyktingpolitiken till att tusentals människor drunknar i medelhavet samt enorma lidanden för flyktingar som faktiskt är kvar mitt i eländet etc. 
    Enligt migrationsverkets senaste prognos kommer sverige ta emot mellan 30 000 och 50 000 flyktingar (just nu är 30 000 mest troligt).
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!