• nihka

    Smutsiga sanningar om SD!

    Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

    Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

    ">





    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

    nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

    www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

  • Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • KillBill

    En sverigedemokrat motionerar nu för att alternativmedicin ska ges samma villkor som skolmedicin.

    SD foliehattspartiet framför andra!

  • Världsmedborgare
    KillBill skrev 2016-10-06 08:32:15 följande:
    Ett exempel på att SD tycker att lögnen är viktigare än sanningen:

    mobil.blogg.dn.se/digitalamedier/2016/10/05/1.../
    Att SD ska ta försöka ta makten med lögnens hjälp är välkänt, så arbetar f.ö alla extrema politiska partier.
    Och att SD hämtat massor av sin strategi från Nazismen är knappast nåt som undgått någon längre.

    Ett bra exempel på det är användandet av utrycket, att kulturer inte kan förenas, vilket inte är nåt annat än en rent Nazistiskt omskrivning myntat av dom själva.
    D.v.s ändrat från att raser inte kan förenas, till att kulturer inte kan förenas, en omskrivning enbart gjord för att undgå att bli kallade rasister, men innebörden är ändå densamma, och som utgår från deras galna rasbiologiska uppfattning.
    Stödtelefon för att bekämpa extremism. Numret går till Röda Korset. Tel.nr. 020-100 200
  • KillBill

    När man tror att man har sett det värsta så kommer det här..

    m.facebook.com/story.php&id=210114715755977&_rdr

    Oscar Sjöstedt (SD) står och garvar åt sina nazikamrater som sparkade på döda får och låtsades att de var judar..

  • nihka
    KillBill skrev 2016-10-06 20:49:49 följande:

    När man tror att man har sett det värsta så kommer det här..

    m.facebook.com/story.php&id=210114715755977&_rdr

    Oscar Sjöstedt (SD) står och garvar åt sina nazikamrater som sparkade på döda får och låtsades att de var judar..


    Enda orsaken att man inte skyltar mer öppet med den här typen av humor är att man känner sig kringskuren av "PK-etablissemanget".

    "Vänta tills vi får makten och får säga vad vi vill" - utan risk för repressalier
  • Världsmedborgare

    Alltså, nu fattar jag ingenting, nog för att vi alla vet att SD är ett populistiskt parti, men vilka väljar försöker dom ragga upp med det här: goo.gl/Bbmyf8

    Det här är ju definitivt inte det majoriteten av svenska folket vill se, så jag förstår inte, ska det föreställa nån omvänd populism jag inte begriper mig på, eller är det nån ny trend jag helt missat?


    Stödtelefon för att bekämpa extremism. Numret går till Röda Korset. Tel.nr. 020-100 200
  • felix le chat
    Världsmedborgare skrev 2016-10-18 13:06:06 följande:
    Alltså, nu fattar jag ingenting, nog för att vi alla vet att SD är ett populistiskt parti, men vilka väljar försöker dom ragga upp med det här: goo.gl/Bbmyf8

    Det här är ju definitivt inte det majoriteten av svenska folket vill se, så jag förstår inte, ska det föreställa nån omvänd populism jag inte begriper mig på, eller är det nån ny trend jag helt missat?
    Nej vi kommer aldrig att förstå hur dom tänker. 
    Det lär ha kostat Friskolornas Riksförbund en rejäl slant gissar jag på.

  • K Markatta

    S och V blir väl lika sura den här gången när deras stödparti SD byter åsikt precis som i frågan om kollektivavtal vid offentliga upphandlingar.

Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!