• nihka

    Smutsiga sanningar om SD!

    Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

    Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

    ">





    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

    nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

    www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

  • Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • KillBill
    nihka skrev 2022-04-28 19:10:19 följande:

    En röst på SD är en röst på "Ole, dole, doff"...

    "Sverigedemokraterna har förlorat 60 procent av sitt mandat till politiska vildar i kommunfullmäktige i Stockholm sedan valet 2018."

    www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/bara-politiska-vildar-fran-sverigedemokraterna-i-stockholms-stad


    Ja det är för djävligt. Ett annat exempel. I Sveriges riksdag sitter nu en Moskva-trogen Putin-kramare som fram till nyligen representerade SD i försvarsutskottet. 

    SD och SDs väljare har ett ansvar för detta. 
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • nihka
    KillBill skrev 2022-05-01 07:55:47 följande:
    Ja det är för djävligt. Ett annat exempel. I Sveriges riksdag sitter nu en Moskva-trogen Putin-kramare som fram till nyligen representerade SD i försvarsutskottet. 

    SD och SDs väljare har ett ansvar för detta. 
    Vem?
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • KillBill

    SD-topp lyfter fram vikten av att lära sig språket men klarar själv inte av att uttrycka sig på svenska..


    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • nihka
    KillBill skrev 2022-06-07 07:50:59 följande:

    SD-topp lyfter fram vikten av att lära sig språket men klarar själv inte av att uttrycka sig på svenska..


    Hahaha! FL är full av liknande exempel. Gäller förstås inte alla, men uppseendeväckande många. Det är som om man har ett språktest som man helst ska faila och sedan är man välkommen in i partiet

    Jag brukar inte bry mig, men när de klagar på andras språk och själva hackar sig fram blir det bara komiskt.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • mari123

    OT OT OT men Säga vad man vill om SD men OM Jimmie hoppar av av ngn anledning så finns det MÄNGDER med unga, smarta, verbala supertjejer och killar som kan ta över. När S blev av med Lööfven (det bästa man hittade?) så fick man damma av gamla maggan. Finns inget ungt hungrigt duktigt folk.....

Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!