• Anonym (hoho)

    Har du någon FL-crush?

    Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
    Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.

    Ni då? 

  • Svar på tråden Har du någon FL-crush?
  • Anonym (Mira)
    nokitus skrev 2015-07-22 11:51:43 följande:

    jadu Vlad....detdär lät inte skrämmande alls med tanke på ditt namn och allt. meeen....hehe...skämt åsido..(hoppas jag) .:p 

    Jag gillar den där tjejen som skriver de mest irriterande trådarna. Minns inte vad hon heter, men hon är så attans irriterande att jag inte kan sluta läsa, hon hatar sin pojkvän för att han äter räkor vid köksbordet, och hon vill att han ska skälla ner sitt ex från 9 år tillbaka, samt att han måste handla allt, för hon har ingen bil. 

    Hon är en fängslande person tycker jag...och jag skulle såå vilja se henne i verkligheten. Hon borde börja ha seminarium, "hur man är onödig". Jag skulle gå. 


    Vilken tjej är det?
  • Anonym (Ego-gödar-tråd)
    Anonym (Carmen) skrev 2015-07-22 17:10:49 följande:

    Blev du nobbad av Smecker eller snodde han din finaste leksak? Undrar vem som är mest småsint gniden och gnällig, den som sitter och skriver nedvärderande kommentarer anonymt eller den som aldrig deltar i såna här trådar.


    Åhhh tiiittttttaaa Jörgen!

    Clowner! - Eller en vit riddare!

    Hahaha neeej så är inte fallet. Alls faktiskt.
  • MammAmma
    ErnstHugo skrev 2015-07-22 14:22:41 följande:

    Goosh mycke fika då. Tack du har en underbart skön och avslappnad hållning i många frågor mammaamma !


    Tack tack
  • Snygg kotlett

    När är alla avundsjuka på mig


    Snygg svärmor föder snygg dotter
  • taquine
    Snygg kotlett skrev 2015-07-22 18:33:31 följande:

    När är alla avundsjuka på mig


    Det är dom , fast i hemlighet  
    Goodness me
  • Anonym (badsugen)

    ErnstHugo skrev 2015-07-22 11:50:25 följande:Kaffe är gott. Skriv in Postbanken + Ernst Hugo på Youtube [/quote]

    Haha , underbart, den hade jag inte sett. Ja då behöver vi ju inte dricka kaffe.

  • Anton Chigurh
    Tecum skrev 2015-07-22 20:20:47 följande:
    Håller med. HjärtaAntonHjärta är mycket prat och lite verkstad. Om han öht har några åsikter är de så inlindade i ironiska vändningar och dränkta i ordmassor att ingen förstår vad han egentligen menar. Men det innebär att det han skriver kan tolkas som man vill

    och det gillar tydligen kvinnor.
    Du skulle bara veta.....chzygrin
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    ErnstHugo skrev 2015-07-22 12:10:47 följande:
    Det klagas mycket på Anton.

    Kan bara konstatera att       han är en hyvens och rekorderlig karl!
    Tackar ErnstGlad ....ja, du är en av många som faktiskt vet hur jag är som person, och jag får säga detsamma

    Ha en fortsatt skön afton. 

    kram //Anton dance5
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Kjell) skrev 2015-07-21 23:56:16 följande:
    Men eeew varför gillar alla Anton ???

    Hans inlägg är ju skitstöriga med tusen radbrytingar, fetningar och väldigt många ord för att komma till poängen. Poängen är dessutom allt som oftast mer eller mindre ot.
    Därför att jag är bäst, det är dock inte alla som kan tugga i sig det, Kjell
    men det är som jag sagt tidigare....inte mitt problem.

    Kram //Antonswordsmanhorse.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Har du någon FL-crush?