• Anonym (hoho)

    Har du någon FL-crush?

    Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
    Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.

    Ni då? 

  • Svar på tråden Har du någon FL-crush?
  • Anonym (Gogh)

    Jag blev jävligt intresserad av två kvinnor här på FL beroende på vad och hur de skriver. Utmanande, självutlämnande och intelligenta inlägg med själ och integritet. Iofs många som är läsvärda och intressanta här men dessa två stack ut extra mycket för mig.

    Den ena är (var) Agridulce, den andra vet att att jag menar henne... ;)

  • Anton Chigurh
    Casslo08 skrev 2015-07-23 22:44:47 följande:
    "FL-CRUSH? ". Skämskudden åkte nyss fram. Nuff said.
    Mmm, så du menar att ifall jag tycker någon skriver på ett lite annorlunda sätt, kanske intressant, kanske utmanande, kanske extra begåvat...vad fan vet jag, denna någon finner jag iaf intressant och därför gillar jag denna medlemmen lite mer än det "vanliga" klientelet, så skall jag skämmas för detta !!!

    Herregud....

    Och av någon besynnerlig anledning så är det till 99,98 % bitterfittor och mindre populära medlemmar som lägger fram dylika åsikter. Mycket märkligt sammanträffande.

    Kram för helvete //Anton littleman1.gifFörresten, visst är jag fin på bilden jag la in tidigare.....

    useless.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Vlad

    Jag ser det lite som när människor håller på med någon fånig lek.

    Alternativen är: 

    - Hoppa in i leken och ha kul
    - Strunta i de som leker och göra något man tycker är mer intressant
    - Tala om för de som leker vilken oerhört fånig lek de leker och stå eventuellt kvar och argumentera med dem om varför det är fånigt.

    (Själv ägnar jag mig åt mittenvarianten förutom att jag ger leken ett igenkännande leende då jag själv har varit med och lekt sådana här lekar en gång i tiden) 

  • Anton Chigurh
    Vlad skrev 2015-07-24 13:41:55 följande:
    Jag ser det lite som när människor håller på med någon fånig lek.

    Alternativen är: 

    - Hoppa in i leken och ha kul
    - Strunta i de som leker och göra något man tycker är mer intressant
    - Tala om för de som leker vilken oerhört fånig lek de leker och stå eventuellt kvar och argumentera med dem om varför det är fånigt.

    (Själv ägnar jag mig åt mittenvarianten förutom att jag ger leken ett igenkännande leende då jag själv har varit med och lekt sådana här lekar en gång i tiden) 
    Det gäller ju det mesta som avhandlas här på FAMILJELIV. Inte allt. Men det mesta. Typ.

    Recept på glass. Det....är allvarliga grejer det. För att nämna något.

    Kram //Antonhapydanc
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Efraim Barkbit
    Celines Essence skrev 2015-07-23 12:41:08 följande:

    Det finns så många här som jag tycker om. Några favoriter är Todo nada, Mizzteaze, påven Johanna, sextiotalist , Kolibri12, Haskel, Tom Araya,Kgrrl, Fjärilvingad, HäckHäxan, Kereza, MammAmma, Binary, Lever så, ErnstHugo, Pentra. Neol, Venenum, Ego Lovers och sist men inte minst HasseA.... Finns säkert fler som jag glömt.

    Jag förstår också att Schnaa och Smecker är uppskattade för många av deras inlägg är riktigt bra!

    Jag förstår även att man kan ha en crush på Aniie för hon verkar onekligen vara en spirituell, smart kvinna med stort hjärta!


    Tack Celine
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anton Chigurh
    ErnstHugo skrev 2015-07-24 17:36:22 följande:
    Tack Celine smile1.gif
    Jag tackade dig tidigare, Ernst, för dina vänliga ord, men det inlägget fick vingar, och jag fick semester från FAMILJELIV, så jag vill tacka dig nu.

    Så:

    Tack Ernst, det värmde oerhört, och jag får återgälda dina ord, du är förbanne mig en hyvens du med.shiny.gif

    Kram //Anton

    Faktum är att jag tackade samtliga som kommit med gulliga tillmälen om mig och min person, så jag passar på å tacka er allihopa på nytt... TACK. Jag älskar er med.Hjärta
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Har du någon FL-crush?