• Anonym (hoho)

    Har du någon FL-crush?

    Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
    Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.

    Ni då? 

  • Svar på tråden Har du någon FL-crush?
  • Casslo08
    Anton Chigurh skrev 2015-07-24 13:30:11 följande:

    Mmm, så du menar att ifall jag tycker någon skriver på ett lite annorlunda sätt, kanske intressant, kanske utmanande, kanske extra begåvat...vad fan vet jag, denna någon finner jag iaf intressant och därför gillar jag denna medlemmen lite mer än det "vanliga" klientelet, så skall jag skämmas för detta !!!

    Herregud....

    Och av någon besynnerlig anledning så är det till 99,98 % bitterfittor och mindre populära medlemmar som lägger fram dylika åsikter. Mycket märkligt sammanträffande.

    Kram för helvete //Anton Förresten, visst är jag fin på bilden jag la in tidigare.....


    Säger ingenstans att NI ska skämmas. MIN Skämskudde åkte fram. Varför? Jo Anton, saken är den att min uppfattning om fl har ändrats radikalt! Var aktiv väldigt mkt för ca 6 år sedan, då detta fortfarande var ett någorlunda sunt forum men som på senare år (då jag började kolla läget på FL igen) har blivit mer av en dejtingsida eller där man patetiskt försöker hitta ragg så finner jag mig irriterad över att detta forum gått tillbaka till någon slags högstadienivå,där det startas trådar om löjliga saker som "vem är störst bäst och vackrast". Skulle kunna kalla det för popularitetstävling. Sitta och få en stunds bekräftelse är tydligen eftertaktat här. Gör vad ni vill. Boosta på ni om detta är det enda ställe ni kan få det på.
  • Anton Chigurh
    Zarch skrev 2015-07-24 19:28:06 följande:
    Vem har sagt att jag avskyr den här tråden? Tvärtom, jag är riktigt sensationslysten. Så du kan fortsätta med dina sarkastiska kommentarer, nästan lite sött. smile1.gif

    Men sträck på dig och var stolt, du är ju den mest "populära" av oss alla?

    Du kör ju på det vinnande konceptet helt enkelt - spamma emojis och floskiga kärlekskommentarer om frugan istället för till henne....det kommer man långt med. Hur lång soffa har ni därhemma förresten? smile1.gif

    Så kjam tebax. smile2.gif
    " sarkastiska kommentarer" nä, det är den sanna Anton du ser här, Zarch, jag oroar mig för allvar för dig, jag för min del älskar att vara hustomte här på FAMILJELIV, på tal om det, hustomte å så, så har jag en väldigt vacker bild du skall få se i näste inlägg, jag tror du kommer bli lite lycklig när du ser hur en riktig hustomte kan ta sig ut.

    Jag sträcker alltid på mig, jag vet att jag är snygg och attraktiv som bara den så oroa dig inte för mig, jag skäms inte det minsta, men det tycks du göra eftersom du gav tummen upp för någon som tyckte att skämskudde var ett korrekt attribut att ta till för den som omnämndes i tråden, och det blev ju du, Zarch, vilket jag bara kan beklaga, inte för att du inte förtjänar det utan för att du tydligen skäms så oerhört för det.

    Hur lång soffan är...det är lite väl personligt, Zarch, det hoppas jag att du förstår, jag vill inte röra upp ditt splittrade humör ytterligare men jag tror, och hoppas, att du har förståelse för min inställning här. Kanske, om jag lär känna dig lite bättre framgent...kanske jag låter dig få reda på måtten. 

    Den är inte röd.

    Du får min själ en BAMSEKRAM till, jag vet att du är i behov av det, Zarch ....hugging emoticon

    Jag skall åka till Gumman nu, hon har precis slutat jobba så jag måste tyvärr logga av, Zarch, men jag hoppas att du kan ta dig igenom kvällen utan att få bestående men, du får skicka mig ett PM om du känner att du behöver "prata" av dig, jag ställer alltid upp för människor i nöd, det vet du.

    Må nu så gott du bara kan, Zarch.

    Pussblowkiss...och en kram tillhug emoticon...//Anton



    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • fluu

    Varför detta agg mot hustomtar? Det låter ändå rätt trevligt att vara en sådan.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Zarch
    Anton Chigurh skrev 2015-07-24 19:52:10 följande:

    " sarkastiska kommentarer" nä, det är den sanna Anton du ser här, Zarch, jag oroar mig för allvar för dig, jag för min del älskar att vara hustomte här på FAMILJELIV, på tal om det, hustomte å så, så har jag en väldigt vacker bild du skall få se i näste inlägg, jag tror du kommer bli lite lycklig när du ser hur en riktig hustomte kan ta sig ut.

    Jag sträcker alltid på mig, jag vet att jag är snygg och attraktiv som bara den så oroa dig inte för mig, jag skäms inte det minsta, men det tycks du göra eftersom du gav tummen upp för någon som tyckte att skämskudde var ett korrekt attribut att ta till för den som omnämndes i tråden, och det blev ju du, Zarch, vilket jag bara kan beklaga, inte för att du inte förtjänar det utan för att du tydligen skäms så oerhört för det.

    Hur lång soffan är...det är lite väl personligt, Zarch, det hoppas jag att du förstår, jag vill inte röra upp ditt splittrade humör ytterligare men jag tror, och hoppas, att du har förståelse för min inställning här. Kanske, om jag lär känna dig lite bättre framgent...kanske jag låter dig få reda på måtten. 

    Den är inte röd.

    Du får min själ en BAMSEKRAM till, jag vet att du är i behov av det, Zarch ....

    Jag skall åka till Gumman nu, hon har precis slutat jobba så jag måste tyvärr logga av, Zarch, men jag hoppas att du kan ta dig igenom kvällen utan att få bestående men, du får skicka mig ett PM om du känner att du behöver "prata" av dig, jag ställer alltid upp för människor i nöd, det vet du.

    Må nu så gott du bara kan, Zarch.

    Puss...och en kram till...//Anton


    Att jag gav en tumme upp på den kommentaren beror på att jag tror att flertalet användare på forumet faktiskt tycker så om dessa trådar, och dess mest inloggade användare också då såklart.

    Ska försöka hålla mig ifrån att spamma din mailbox.
  • Penida
    fluu skrev 2015-07-24 19:53:25 följande:

    Varför detta agg mot hustomtar? Det låter ändå rätt trevligt att vara en sådan.


    Dig glömde jag. Jag tror till och med att jag var under mitt gamla nick när jag läste något av Fluu första gången och tänkte att den där människan är jäkligt klok och är säkert väldigt berest och nog inte så ung. En gammal en:) Sedan fick jag veta att Fluu var en ung mamma, fortfarande väldigt klok men kanske med andra erfarenheter. Jag har tyvärr fördomar mot unga föräldrar men mer än det egen erfarenhet att det går åt helvete många gånger om föräldrarna inte är så gamla när de får barn. Främst har jag sett det inom psykiatrin. Med Fluu har det alltid känts så givet och det fortfarande. Hon har nog lärt mig något dessutom. Tackar, Fluu:)
    Avskyr CIO-metoder
  • fluu
    Penida skrev 2015-07-24 20:09:42 följande:
    Dig glömde jag. Jag tror till och med att jag var under mitt gamla nick när jag läste något av Fluu första gången och tänkte att den där människan är jäkligt klok och är säkert väldigt berest och nog inte så ung. En gammal en:) Sedan fick jag veta att Fluu var en ung mamma, fortfarande väldigt klok men kanske med andra erfarenheter. Jag har tyvärr fördomar mot unga föräldrar men mer än det egen erfarenhet att det går åt helvete många gånger om föräldrarna inte är så gamla när de får barn. Främst har jag sett det inom psykiatrin. Med Fluu har det alltid känts så givet och det fortfarande. Hon har nog lärt mig något dessutom. Tackar, Fluu:)
    Nu får du mig att rodna Kyss Känslorna är besvarade kan jag tala om Kyss
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Tecum
    Palestrina skrev 2015-07-24 19:00:34 följande:

    Jag går alltid in i såna här trådar med lite blandade känslor. Att inte bli omnämnd är ju ett bevis på att man liksom inte räknas bland de populära, så det är klart att det är lite trist, samtidigt är jag lite tacksam för att jag tydligen inte har blivit hustomte på familjeliv. Trots att jag hängt här sedan... 2005 !! Med flera olika identiteter dock, ska erkännas.

    Det är väl lite som i verkligheten här, jag håller mig lite på min kant och blir sällan så personlig som krävs för att bli omtyckt av många. Och trots att jag tänker efter riktigt noga kommer jag inte på att jag har någon "FL-crush". De flesta avatarer här som är tillräckligt bekanta för att jag ska lägga dem på minnet ("hustomtarna", då) både gillar jag och inte gillar samtidigt.


    Bra skrivet, det kunde varit jag...  På alla forum bildas en klick som kliar varann på ryggen, säger de rätta sakerna på rätt sätt och blir omnämnda i trådar som dessa. Och så är det irl också...

    Här är många som jag gillar och respekterar, andra som jag respekterar och ett fåtal som jag ogillar. Jag har dock inte någon crush på någon, många kvinnor här verkar nervösa och på sin vakt. Om man skriver något vänligt tycks de tro att man är ute efter något och kommer att bomba dem med snuskiga PM...
  • Zaxika
    Tecum skrev 2015-07-24 20:28:00 följande:

    Bra skrivet, det kunde varit jag...  På alla forum bildas en klick som kliar varann på ryggen, säger de rätta sakerna på rätt sätt och blir omnämnda i trådar som dessa. Och så är det irl också...

    Här är många som jag gillar och respekterar, andra som jag respekterar och ett fåtal som jag ogillar. Jag har dock inte någon crush på någon, många kvinnor här verkar nervösa och på sin vakt. Om man skriver något vänligt tycks de tro att man är ute efter något och kommer att bomba dem med snuskiga PM...


    Jag vill gärna ha ett snuskigt PM. Ordnar du det?
  • Konstatera
    Anton Chigurh skrev 2015-07-24 18:57:31 följande:
    Att bli jämförd med Gollum är det största som hänt mig här på FAMILJELIV, Gollum är  ju en HERO av absolut största och fetaste kaliber, det är ju fan Gollum som räddar hela förbannade skiten, han räddar miljontals från ett liv i mörker och elände, Gollum ÄR den som ser till att The One Ring blir förstörd. 

    Gollum är en hjälte. Gollum är en av dom största genom tiderna, hur många har räddat miljoner och åter miljoner människor genom att osjälviskt offra sitt eget liv. Det säger jag bara !!!

    Tack Konstatera , jag känner mig som en bättre människa efter detta. Jag känner mig som en....sann hjälte.

    Stor och innerlig kramcute smileys hug emoticon....//Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Mannen, jag drev med dig bara. Inte sett någon bild.

    Och visst är det en komplimang att jämföras med gollum. Skön snubbe, helt klart. Nu försökte han iofs inte rädda världen, utan gjorde allt för att motarbeta dvärgarna in i det sista. Men detaljer.

    Trevlig helg
Svar på tråden Har du någon FL-crush?