• Gweny

    Vi som väntar sladdisar 2016

    Här kan vi samlas som är gravida igen och har barn som är några år äldre.
    Hoppas på fler än mig, detta känns nästan som att börja om igen.

    Jag är 34 år och har barn som är 8 & 11 år. Är min sambos 1a, så känns jättespännande att få börja om igen. Har BF 11 Juni. 

  • Svar på tråden Vi som väntar sladdisar 2016
  • sebbejonte
    Nmg skrev 2016-03-30 13:56:21 följande:

    Hej! Va kul, när har du bf då?


    Just det, glömde skriva. Bf 6 december så lääänge kvar
  • Nmg

    Det går nog fort hihi


    sebbejonte skrev 2016-03-30 14:04:46 följande:

    Just det, glömde skriva. Bf 6 december så lääänge kvar


  • Gweny
    sebbejonte skrev 2016-03-30 15:48:27 följande:

    Hoppas det. Måste fråga..Kom er kropp ihåg vad en graviditet var eller tog det lång tid innan magen syntes?


    Har mått bra som mina tidigare ggr, men inte fått så stor mage, konstigt nog. En vän som ska få sin 3e bara tre veckor efter mig har mycket större.

    Jag hoppas på att kroppen kommer ihåg vid förlossningen...vill inte ha som när 1a kom...var lång & tuff. 2a ggr gick det jätte smidigt.
  • Curlingmorsan

    Jag är i v 18+1 och har redan en ganska stor mage. Syntes redan i v 12 och sen har det gått ganska fort tycker jag. Var inte pinnsmal innan men har bar gått upp ca 3kg.

  • sebbejonte

    Längtar efter bebismage så hoppas min kropp minns. Mina förlossningar har varit väldigt lätta så tror det går bra :)

  • lindathe

    Hej, är gärna med här.

    Jag är 36 år, har en 16 åring och en 10åring med mitt ex, och nu en bonus på snart 10.

    Plussade för en månad sen, bf någon gång i november. :)

    Är alltså i vecka 7-8 nu, magen putar redan ut, var smal innan, så det syns verkligen.

    Kanske går det fortare med tredje barnet?

  • 8airam8

    Hej sebbejonte! Minns dig från BIM-grupper. GRATTIS!!! Nu har du också en bebis i magen Skrattande Jag borde föda i mitten av oktober, och mina ungar är 7 och 12 år gamla. De två har samma pappa, och dagens bebis har en annan far. Så sambons första, mitt tredje.

  • Nmg

    Min mage könns lite större den här gången, ver dock inte om det har att göra med att moderkakan ligger i framvägg denna gång

  • sebbejonte
    8airam8 skrev 2016-03-30 21:42:30 följande:

    Hej sebbejonte! Minns dig från BIM-grupper. GRATTIS!!! Nu har du också en bebis i magen  Jag borde föda i mitten av oktober, och mina ungar är 7 och 12 år gamla. De två har samma pappa, och dagens bebis har en annan far. Så sambons första, mitt tredje.


    Hej minns dig också. Tack och grattis till dig också :) mina barn har också samma pappa och denna bebis en annan pappa :)
Svar på tråden Vi som väntar sladdisar 2016