• moaz
    Äldre 28 Dec 18:13
    822688 visningar
    7843 svar
    -3 +9
    7843
    822688

    Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

    Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
  • Äldre 8 Apr 18:52
    Abegayle70 skrev 2018-04-08 14:23:27 följande:

    Blir du så besvärad av vad du kallar israeliska propagandafilmer är det kanske enklare att bara scrolla förbi...


    Jag blir inte bara besvärad av att du färsöker använda mig som verktyg för att sprida dina propagandafilmer utan också för att du ljuger och säger att de kommer från BBC och när man påtalar det försvarar dig med att det finns annan propaganda från annat håll. So what liksom.
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Äldre 9 Apr 06:40
    Abegayle70 skrev 2018-04-08 14:23:27 följande:

    Blir du så besvärad av vad du kallar israeliska propagandafilmer

    är det kanske enklare att bara scrolla förbi...


    Vissa har inte den förmågan, Abegayle. Vissa har helt enkelt inte den enkla förmågan.

    Detta är ett fritt(........nåja)forum, tråkigt när inte folk fattar det.

    Mvh //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Äldre 9 Apr 09:36
    Abegayle70 skrev 2018-04-08 14:23:27 följande:
    Blir du så besvärad av vad du kallar israeliska propagandafilmer är det kanske enklare att bara scrolla förbi...
    Du kan posta dina propagandafilmer till vissa som anser att alla inte besitter förmågan attt skrolla förbi propagandafilmer. Hen verkar inte ha så mycket mer för sig än att dyka upp med personinriktatade inlägg varje gång jag kommer på tal. 
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Äldre 9 Apr 11:16
    Abegayle70 skrev 2018-04-08 14:23:27 följande:

    Blir du så besvärad av vad du kallar israeliska propagandafilmer är det kanske enklare att bara scrolla förbi...


    Du begär det orimliga här, Abegayle, att detta är ett debattforum, där alla får skriva OCH posta vilka jävla länkar dom vill(givetvis inom forumets regelverk)det tycks inte alla inte riktigt fatta...
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Abegay­le70
    Äldre 9 Apr 12:06
    Anton Chigurh skrev 2018-04-09 11:16:37 följande:

    Du begär det orimliga här, Abegayle, att detta är ett debattforum, där alla får skriva OCH posta vilka jävla länkar dom vill(givetvis inom forumets regelverk)det tycks inte alla inte riktigt fatta...


    Antar att det är så.

    IDF är väl tillräckligt
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Abegay­le70
    Äldre 9 Apr 12:08
    Anton Chigurh skrev 2018-04-09 11:16:37 följande:

    Du begär det orimliga här, Abegayle, att detta är ett debattforum, där alla får skriva OCH posta vilka jävla länkar dom vill(givetvis inom forumets regelverk)det tycks inte alla inte riktigt fatta...


    Att överhuvudtaget nämna IDF tycks vara tillräckligt för att få folk upprörda. Då tänker jag inte bara på denna tråden.
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Äldre 9 Apr 12:30
    Abegayle70 skrev 2018-04-09 12:06:21 följande:
    Antar att det är så.

    IDF är väl tillräckligt
    Abegayle70 skrev 2018-04-09 12:08:26 följande:
    Att överhuvudtaget nämna IDF tycks vara tillräckligt för att få folk upprörda. Då tänker jag inte bara på denna tråden.
    Bra! Prata på med henom när du vill sprida och kommentera propaganda och kom fram ur den bubblan när du vill ha en saklig diskussion om läget.

    Så länge du anser att det finns en part som har rätt och en som är den felande parten och är hyperkänslig mot allt som skulle kunna ställa Israel i en dålig dager har jag inget att säga dig om saken och det kan du gnälla om med vem som hest bäst du vill.
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Abegay­le70
    Äldre 9 Apr 15:04
    nihka skrev 2018-04-09 12:30:13 följande:
    Abegayle70 skrev 2018-04-09 12:08:26 följande:
    Att överhuvudtaget nämna IDF tycks vara tillräckligt för att få folk upprörda. Då tänker jag inte bara på denna tråden.
    Bra! Prata på med henom när du vill sprida och kommentera propaganda och kom fram ur den bubblan när du vill ha en saklig diskussion om läget.

    Så länge du anser att det finns en part som har rätt och en som är den felande parten och är hyperkänslig mot allt som skulle kunna ställa Israel i en dålig dager har jag inget att säga dig om saken och det kan du gnälla om med vem som hest bäst du vill.
    Ditt nick nämndes öht inte i mitt inlägg, är du så hyperkänslig mot allt du tolkar som att vara riktat mot dig rekommenderar jag att scrolla förbi mina inlägg i fortsättningen.
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Äldre 9 Apr 15:17
    Abegayle70 skrev 2018-04-09 15:04:38 följande:
    Ditt nick nämndes öht inte i mitt inlägg, är du så hyperkänslig mot allt du tolkar som att vara riktat mot dig rekommenderar jag att scrolla förbi mina inlägg i fortsättningen.
    Nej, mitt nick nämndes inte men hen syftade på mig och om du vill hålla med om vad hen säger om mig så syftar du också på mig - och kanske fler därtill.

    Så länge du anser att det finns en part som har rätt och en som är den felande parten och är hyperkänslig mot allt som skulle kunna ställa Israel i en dålig dager har jag inget att säga dig om saken och det kan du gnälla om med vem som hest bäst du vill, men du ska inte tro att jag inte ser att du gör det.

    Precis som det inte undgick mig att du postade en propagandafilm som du ljög och sa var från BBC när det var en film producerad av Israels försvarsmakt.

    Det är inte personer som delar din inställning som kommer att få till stånd en lösning av konfliken.
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Abegay­le70
    Äldre 9 Apr 15:28
    nihka skrev 2018-04-09 15:17:41 följande:
    Nej, mitt nick nämndes inte men hen syftade på mig och om du vill hålla med om vad hen säger om mig så syftar du också på mig - och kanske fler därtill.

    Så länge du anser att det finns en part som har rätt och en som är den felande parten och är hyperkänslig mot allt som skulle kunna ställa Israel i en dålig dager har jag inget att säga dig om saken och det kan du gnälla om med vem som hest bäst du vill, men du ska inte tro att jag inte ser att du gör det.

    Precis som det inte undgick mig att du postade en propagandafilm som du ljög och sa var från BBC när det var en film producerad av Israels försvarsmakt.

    Det är inte personer som delar din inställning som kommer att få till stånd en lösning av konfliken.
    Du missade länken till BBC i samma inlägg? Eller är du bara ute efter att märka ord?

    Anser du att terrorsekten hamas har något som helst rätt eller berättigande i denna konflikt så har jag ingenting vidare att säga dig heller, mer än att upprepa rekommendationen att scrolla förbi mina inlägg.


    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?