• KillBill

    Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten

    I den här tråden tänkte jag att vi samlar tankar om moderatledningens beslut att inleda samarbete med Sverigedemokraterna, ett parti med rötter i nazism, rasism och främlingsfientlighet. 


    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Svar på tråden Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten
  • Padirac
    oOOo oOOo skrev 2017-08-26 16:55:35 följande:
    Så sant som det var sagt
    Nu var det som sagt skrikhögern som lev rövknullad av Reinfeldt, ABK och M.

    Hoppas du har någon som lindrar smärtan - du kommer säkert råka ut för det igen Skål
  • FDFMGA
    oOOo oOOo skrev 2017-08-26 16:40:16 följande:
    prokicering? hur stavar du människa smile2.gif
    Nja, om du hade varit analytisk lagd hade du förmodligen kunnat konstatera att det står projicering på ett annat ställe i mitt inlägg, tagit en lång funderare och kommit fram till att "K" och "J" finns intill varandra på tangentbordet.

    Nu finns det ju mycket annat du kan vara jätteduktig på ändå, till exempel att förklara hur du ser på aktiviteten i "Hata MP-tråden" smile2.gif

    ProjiceringSkrattande
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Padirac skrev 2017-08-26 17:07:22 följande:
    Nu var det som sagt skrikhögern som lev rövknullad av Reinfeldt, ABK och M.

    Hoppas du har någon som lindrar smärtan - du kommer säkert råka ut för det igen Skål
    Enligt en vanligtvis välunderrättad källa är det just därför skrikhögern skriker så högtGlad
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • oOOo  oOOo
    Padirac skrev 2017-08-26 17:07:22 följande:
    Nu var det som sagt skrikhögern som lev rövknullad av Reinfeldt, ABK och M.
    Det kanske det är det idoga rövknullandet som får dom att skrika
    Men nu slipper dom ju AKB och Reinfeldt iaf.
    Padirac skrev 2017-08-26 17:07:22 följande:
    Hoppas du har någon som lindrar smärtan - du kommer säkert råka ut för det igen Skål
    Säkerligen Löfven är en duktig rövknullare
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2017-08-26 17:12:50 följande:
    Enligt en vanligtvis välunderrättad källa är det just därför skrikhögern skriker så högtGlad
    Haha, touché. Du kanske får börja kalla dem "den rövknullade högern" men det kanske inte riktigt får avsedd effekt
  • Padirac
    Padirac skrev 2017-08-26 17:07:22 följande:
    Hoppas du har någon som lindrar smärtan ...
    oOOo oOOo skrev 2017-08-26 17:17:11 följande:
    Det kanske det är det idoga rövknullandet som får dom att skrika
    Men nu slipper dom ju AKB och Reinfeldt iaf.Säkerligen Löfven är en duktig rövknullare

    Skål
    oOOo oOOo skrev 2017-08-26 17:17:11 följande:
    ...
    .
    Padirac skrev 2017-08-26 17:07:22 följande:
    Hoppas du har någon som lindrar smärtan - du kommer säkert råka ut för det igen Skål
    Säkerligen Löfven är en duktig rövknullare

    Om du tror det lindrar smärtan så...
  • oOOo  oOOo
    Padirac skrev 2017-08-26 17:26:04 följande:
    Om du tror det lindrar smärtan så...
    Men honom hinner man ju förbereda sig, när han dyker upp vet man ju vad som skall hända .-D
  • FDFMGA
    oOOo oOOo skrev 2017-08-26 17:19:11 följande:
    Haha, touché. Du kanske får börja kalla dem "den rövknullade högern" men det kanske inte riktigt får avsedd effekt smile2.gif
    Nej, det är iofs inte min grej, men ska man tro på trådarna i FL så tycks "rövknullning" vara en uppskattad aktivitet av såväl kvinnor som män, så hade inte du tagit upp aktiviteten som något förnedrande för den som blir knullad hade jag inte ens berört sexuella aktiviteter.

    Språkligt är jag starkt emot de influenser vi fått in från bland annat engelskan där benämningar som direkt eller indirekt har med sex att göra fungerar som svordomar.

    Sverige har traditionellt inte haft ett puritanskt förhållningssätt till sex så jag nöjer mig alltid med hamla hederliga svordomar som helvete, och vill man vara elak så kan man ju anstränga sig lite och tänka ut något i stället för att rapa upp dumheter.

    Förresten så finns det ju åtminstone en skrikhögeraktivist på FL som knappt kan skriva ett inlägg utan att påstå att hen "rövknullat" någon, alltså som en smädelse och inte i verkligheten.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Abegayle70
    FDFMGA skrev 2017-08-26 18:08:28 följande:
    Nej, det är iofs inte min grej, men ska man tro på trådarna i FL så tycks "rövknullning" vara en uppskattad aktivitet av såväl kvinnor som män, så hade inte du tagit upp aktiviteten som något förnedrande för den som blir knullad hade jag inte ens berört sexuella aktiviteter.

    Språkligt är jag starkt emot de influenser vi fått in från bland annat engelskan där benämningar som direkt eller indirekt har med sex att göra fungerar som svordomar.

    Sverige har traditionellt inte haft ett puritanskt förhållningssätt till sex så jag nöjer mig alltid med hamla hederliga svordomar som helvete, och vill man vara elak så kan man ju anstränga sig lite och tänka ut något i stället för att rapa upp dumheter.

    Förresten så finns det ju åtminstone en skrikhögeraktivist på FL som knappt kan skriva ett inlägg utan att påstå att hen "rövknullat" någon, alltså som en smädelse och inte i verkligheten.
    Haha,
    det är så sant. jag är varken lockad av den politiska varianten eller den sexuella.
    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
Svar på tråden Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten