• Anonym (undrar.)

Kvinna vad tycker ni om flyktingmän?

Gillar ni kvinnor dom manliga flyktingarna samt som ensamkommande.
    Nu är det överskott på män  utländska män i synnerhet muslimer.
    Blir ni uppvaktade i så fall var?

Blir ni smickrade av att uppvaktas av dessa män eller är det bara jobbigt och störande?

• Svar på tråden Kvinna vad tycker ni om flyktingmän?
  • Anonym (anonym)
    Anonym (undrar.) skrev 2017-05-12 17:33:19 följande:
    Så var det moment 22 nuigen ,det är ju nu överskott på män.
    Det är inget överskott på män som är intressanta för kvinnor eftersom detta överskott består av yngre män som inte är etablerade i samhället, har helt andra traditioner och dessutom inte är sekulariserade. I Sverige är 12-13% troende kristna och lever med religion i sin vardag dessa är självfallet ointressanta som partner för icke troende precis som icketroende är ointressanta för dem.
  • KKarate
    Regndamen skrev 2017-05-12 13:08:06 följande:
    Jag inser att du vill känna att du är attraktiv, men kom igen.25-åriga kvinnor vill inte ha 60-åringar. Det måste du väl inse själv? Enda gången var förr då kvinnor inte hade möjlighet till att tjäna egna pengar och var tvingade till att gifta sig för att få en försörjning. Det är därför det funkar för dessa män att åka till Thailand och skaffa sig en fru. Det är en möjlighet för dem att få en försörjning.

Varför skulle inte 25-åringar vilja ha 60-åringar? Jag menar vad exakt är hennes stora gigantiska värde förutom det sexuella? Det finns allt som oftast inget utöver det sexuella värdet och nej du kan inte bara väga upp en duktig 60-årings erfarenhet och stabilitet med ett sexuellt värde heller. Men som sagt. Människor här inne är så korkade att klockorna stannar. Det finns till och med idioter här inne som tror jag skriver fel på fertilitet och potens, att jag med min IQ som närmar sig 200 inte kan skillnaden. Skämt är vad ni är. Stora skämt.
  • Anonym (a)
    Anonym (undrar.) skrev 2017-05-12 17:33:19 följande:

Så var det moment 22 nuigen ,det är ju nu överskott på män.

Ja, och bidragsinvandarna har samma behöv som andra män har.

Hur går det?
  • Anonym (anonym)
    KKarate skrev 2017-05-14 00:07:14 följande:

Varför skulle inte 25-åringar vilja ha 60-åringar? Jag menar vad exakt är hennes stora gigantiska värde förutom det sexuella? Det finns allt som oftast inget utöver det sexuella värdet och nej du kan inte bara väga upp en duktig 60-årings erfarenhet och stabilitet med ett sexuellt värde heller. Men som sagt. Människor här inne är så korkade att klockorna stannar. Det finns till och med idioter här inne som tror jag skriver fel på fertilitet och potens, att jag med min IQ som närmar sig 200 inte kan skillnaden. Skämt är vad ni är. Stora skämt.
    Varför skulle en 25-åring bara intresserade av någon som skulle kunna vara deras pappa eller farfar?
    Vad gör dessa tillsammans när de umgås, ska de umgås med den äldre mannens vänner på golfbanan eller ska de umgås med den yngres vänner och klättra på klätterväggar?
    De flesta är inte intresserade av att ha en relation med någon som har andra referenspunkter än de själva.
  • Regndamen
    KKarate skrev 2017-05-14 00:07:14 följande:

Det är ju inte riktigt så förhållanden fungerar. Men du kanske inte har någon erfarenhet av ett förhållande. Har du någon gång haft något?
  • Anonym (ehm)
    Regndamen skrev 2017-05-14 10:10:03 följande:
    Det är ju inte riktigt så förhållanden fungerar. Men du kanske inte har någon erfarenhet av ett förhållande. Har du någon gång haft något?
    Och du har givetvis facit på hur precis alla förhållanden i världen fungerar?
  • Anonym (ehm)
    Regndamen skrev 2017-05-12 17:37:44 följande:
    Det gör jag inte. Det gör inte den andra heller troligtvis. Det är de män som åker till ett fattigt land och skaffar sig en fru. Som har stora krav på att kvinnan ska vara hushållerska, tacksam, och ställa upp på sex när mannen vill. Även fast mannen är 60 och kvinnan 25. De tror att de är fantastiska män, och de kvinnor som avvisar dem är horor, för vem skulle avvisa dem.

De skulle troligen gärna återgå till en tid där kvinnor var ägodelar. Det är därför de väljer att skaffa en kvinna från länder där kvinnor inte har samma rättigheter.

Det är ofta samma män som blir förbannade om en svensk kvinna blir tillsammans med en utländsk man. Som gnäller över rasblandare och att kvinnan är äcklig för att fått utländsk kuk i sig.
    Men va bra att du vet exakt hur alla män känner och tänker, framför allt när du själv inte är man, men jag förmodar att det är sånt man får lära sig i grundkursen i extremfeminism?

1 Visst finns såna män som du snackar om, precis som det finns kvinnor som åker till Afrika på sexresa.Men de är knappast representativa för vare sig män eller kvinnor.

2 Och du menar att det inte finns någon rasism alls i att du tar för givet att det är helt omöjligt att en helt vanlig svensk man öht kan tycka att en utländsk kvinna kan vara vackrare och trevligare än en svensk kvinna är en omöjlighet? Ingen av er har hittills svarat på frågan om vad det är som gör just Svenska kvinnor så mycket bättre än alla andra som gör att de skulle vara ett naturligt förstahandsval?

3 Varför skulle en man välja en kvinna som ser sig själv som så mycket bättre än alla andra kvinnor i världen och har uppenbara förutfattade meningar om män och utländska kvinnor när han istället kan välja någon med iaf en gnutta ödmjukhet och lite mer humanistiska värderingar.
  • Regndamen
    Anonym (ehm) skrev 2017-05-14 15:09:22 följande:

I länder däe kvinnor måste ha en man som försörjer dem, så kan naturligtvis 60-åringenvara bra. Det är kanske så att personerna önskar att även sverige var så.
  • Mikael2
    Regndamen skrev 2017-05-14 15:35:22 följande:
    I länder däe kvinnor måste ha en man som försörjer dem, så kan naturligtvis 60-åringenvara bra. Det är kanske så att personerna önskar att även sverige var så.
    Visst är det så och vi får hoppas att dessa kvinnor får en högre standard.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (ehm) skrev 2017-05-14 15:09:22 följande:
    Eftersom det i stora delar av världen inte är så att man har rätt att själv välja partner utan partner väljs av föräldrar så är det inte ovanligt att unga kvinnor tvingas gifta sig med äldre män eller i länder där döttrar och söner har försörjningsplikt mot sina föräldrar och därför gifter sig med första bästa som kan ge försörjning.
    Få kvinnor från länder där de kan försörja sig själva väljer en man som är 30-40 år äldre än de själva om det inte är så att dessa män har väldigt stora attraktiva egenskaper och är såpass unga till sinnet att de är kompatibla med yngre människor.
Svar på tråden Kvinna vad tycker ni om flyktingmän?