• Jooosen

    Vi som försökt med första barnet ca 1 år

    Hej,

    Försök 9 eller 10 just åt skogen. Nästa blir försök 10 tror jag. Här kan vi bolla tankar o frustration.. jag ska försöka samla mig till att ringa nånstans för utredning om några veckor men känns svårt att ta steget! Nästa äl är 2/5 och bim 15/2. Välkomna!


    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Svar på tråden Vi som försökt med första barnet ca 1 år
  • saijda
    Anonymlängtar skrev 2018-10-09 07:57:05 följande:

    Förstår det! Har haft 2 missfall så vet hur de känns och rädslan är där hela tiden :(

    Men har det inte kommit mer blod inom 2-3 dagar borde det inte vara något Att vänta med att testa är sååå jobbigt :(


    Usch beklagar! :( okej jag får hoppas att det inte är något. Ska försöka vänta med att testa ett tag. Jobbigt bara :(
  • Anonymlängtar
    saijda skrev 2018-10-09 08:03:01 följande:

    Usch beklagar! :( okej jag får hoppas att det inte är något. Ska försöka vänta med att testa ett tag. Jobbigt bara :(


    Beklagar ditt missfall också ja de är riktigt jobbigt att vänta med att testa! Du får berätta vad nästa test visar eller om mensen kommer vilket jag hoppas att den inte gör !!
  • saijda
    Anonymlängtar skrev 2018-10-09 08:11:53 följande:

    Beklagar ditt missfall också ja de är riktigt jobbigt att vänta med att testa! Du får berätta vad nästa test visar eller om mensen kommer vilket jag hoppas att den inte gör !!


    Tack så mycket uppskattas! Vet inte hur länge jag ska vänta med att testa? :/ hoppas nästa test visar pluss och ingen mens dyker upp. Är så äckligt nervös! :(
  • saijda

    Nu kom det igen brunt blod på pappret efter jag har varit på toa. Och testet imorse visade -. Så skumt, vet inte vad jag ska tro :( någon som känner igen sig?

  • saijda

    Godmorgon, Verkar som mensen kom... med besked. Mitt i kvällsarbetet igår. Ringde min man direkt och bara grät. :( jag ska försöka att inte ge upp men det är så jobbigt just nu...

    Vad tror ni om ägglossningstester och rosenrot? Vill ha mer exakt med ägglossning och cykeln blev extremt lång denna gång, mina cyklar är oregelbundna sedan missfallet.

  • LinneaWookie
    Jooosen skrev 2018-10-06 13:21:48 följande:

    Äggplock redan måndag. Shit va nervig jag är!!!!


    <3 Omg hur gick det???? Jag har äggplock på fredag, var på sista vaginala UL idag. Också jättenervös....
  • LinneaWookie
    Jooosen skrev 2018-10-08 13:40:21 följande:
    Ja det är prel på onsdag. De ringer onsdag förmiddag om de vill ha insättning på lördag istället! Så kan bli vilket som! Ja urs, är ju verkligen olika det där! Fick ni till frysen oxå? :)
    Såg detta nu, gud vad spännande! Kul att vi är så lika i tiden- de ska ringa mig dagen efter plock (lördag fm) och sen blir det väl insättning runt onsdag om allt gått som vi vill. Just nu är jag mest nervös för hur ont plocket kommer göra...gah
  • LLW
    LinneaWookie skrev 2018-10-10 12:39:21 följande:

    <3 Omg hur gick det???? Jag har äggplock på fredag, var på sista vaginala UL idag. Också jättenervös....


    Jag har plock imorgon! Så nervös men vill ändå bara göra det nuuuuu! Så trött på att vänta hela tiden. Men väntan efter plocket lär ju bli värst.. hur har det sett ut på dina ul?
  • Jooosen
    LinneaWookie skrev 2018-10-10 12:39:21 följande:

    <3 Omg hur gick det???? Jag har äggplock på fredag, var på sista vaginala UL idag. Också jättenervös....


    Spännande!! De fick ut 10 ägg i måndags. Insättning idag, så blir ett två dagars! Fått för mig att femdagars är bättre dock :(.. mitt äggplock var ett rent helvete. Vill inte skrämma upp dig. Men mina äggstockar satt så högt så det var värre... men behöver verkligen inte vara så för alla kom ihåg det!! Uppdatera efter fredag, kram ! Ska strax till sjukhuset för insättning!
    Oförklarligt barnlös. Började med första ivf-försöket 29/9
  • Jooosen

    Ruvare nu!! 6 av 10 befruktade som har fortsatt dela sig jättebra. Ett litet ligger i mig nu :D Fyfan va sjukt detta är


    Oförklarligt barnlös. Började med första ivf-försöket 29/9
Svar på tråden Vi som försökt med första barnet ca 1 år