• vinterbebis12

    Syskonförsök via IVF våren 2018

    Här kan vi som försöker få syskon via IVF samlas för att prata och stötta varandra. Jag ruvar på en blastocyst som vi hoppas ska bli syskon till våra två barn som också kommit till via IVF.

  • Svar på tråden Syskonförsök via IVF våren 2018
  • vinterbebis12
    Etta skrev 2018-12-20 21:39:39 följande:
    Håller alla tummar att det ska gå!! Vi har två i frysen och sen blir det nog inget mer försök för oss heller. Återföring med första frysisen imorn!
    Håller tummarna Etta!
  • vinterbebis12
    Jennyedith skrev 2018-12-20 23:03:51 följande:

    Lycka till Etta, och vad spännande Myran. Jag är i v 20 nu och fick veta på RUL idag att vi väntar en tjej.


    Grattis!
  • vinterbebis12
    myran skrev 2018-12-19 04:05:05 följande:
    Lycka till! Vet hur du känner dig <3 Vi stoppade in vårt sista lilla frysta embryo i april, alltså det var sista sista chansen någonsin. Fruktansvärt nervöst! Men nu väntar vi på att hen ska komma ut Det är fullt röj i magen, så därför jag är vaken kl 04 hahaha Stor kram, glöm inte att andas <3
    Så spännande! När är BF?
  • hoppas 2014
    Etta skrev 2018-12-20 21:39:39 följande:

    Håller alla tummar att det ska gå!! Vi har två i frysen och sen blir det nog inget mer försök för oss heller. Återföring med första frysisen imorn!


    Va skönt att ni hann innan stängning Etta! Håller alla tummar och tår för er <3
  • myran
    vinterbebis12 skrev 2018-12-20 23:21:30 följande:
    Så spännande! När är BF?
    Läkarna säger 7/1, jag säger 5/1 och bebisen verkar ha egna planer hahaha. Men den kommer väl på sin födelsedag Har bett om att bli igångsatt vid bf om hen inte valt att komma ut då. Tycker det känns lite oroligt att gå över tiden med tanke på risker i sen graviditet...
    Känns så annorlunda denna gång, det här är en liten bebis, kommer att väga ca 3 kg vid fl. Sonen vägde 4,4 kg! Skrattande Magen är inte alls lika stor och det här är en riktig vilde som ff vänder sig åt alla håll och kanter och sparkar så det känns rejält! Hjärta
  • Lee***

    Ni som har gjort fet o misslyckat, när kom er andra mens? Jag väntar fortfarande , är lite orolig att missa ägglossning under denna cykeln

  • Etta

    Ruvardag 6 idag och riklig mens :( Otroligt tidigt väl? Känns ju som embryot aldrig fick chansen att fastna ens. Så trött på detta nu!!! 6:e insättningen i år.

  • Etta
    Lee*** skrev 2018-12-25 09:42:18 följande:

    Ni som har gjort fet o misslyckat, när kom er andra mens? Jag väntar fortfarande , är lite orolig att missa ägglossning under denna cykeln


    Vid FET har jag fått mens som vanligt, dock har jag kört helt ostmulerad cykel. Efter misslyckat ET har nästa mens dock fördröjts några dagar
  • hoppas 2014
    Etta skrev 2018-12-27 22:42:15 följande:

    Ruvardag 6 idag och riklig mens :( Otroligt tidigt väl? Känns ju som embryot aldrig fick chansen att fastna ens. Så trött på detta nu!!! 6:e insättningen i år.


    Nääää :'( stor kram <3
Svar på tråden Syskonförsök via IVF våren 2018