• Anonym (Hallå)

    Små tuttar

    Det finns redan en tråd för stora tuttar så vi måste också ha en för små tuttar. Sätt upp bilderna här.

  • Svar på tråden Små tuttar
  • BalkanBoy85

    [quote=79076801][quote-nick]Anonym (AnonumLik) skrev 2018-09-21 23:43:07 följande:[/quote-nick][/quote]

    Tjusigt,vackra bröst

  • Anonym (Man 36)

    [quote=79076801][quote-nick]Anonym (AnonumLik) skrev 2018-09-21 23:43:07 följande:[/quote-nick][/quote]

    Underbara bröst.

  • Anonym (Gillar)
    Anonym (AnonumLik) skrev 2018-09-21 23:43:07 följande:
    Mmm vad vacker du va!
  • Mr K69

    Fina ni är som skickat in bilder. Men, undrar bara om ni kan skriva i vilken ålder ni är när ni postar bilder? Känns lite creapy att gilla bilder på de som inte är i min egen ålder, eller vad tycker ni?

  • Anonym (Gillar)
    Mr K69 skrev 2018-09-22 08:52:36 följande:

    Fina ni är som skickat in bilder. Men, undrar bara om ni kan skriva i vilken ålder ni är när ni postar bilder? Känns lite creapy att gilla bilder på de som inte är i min egen ålder, eller vad tycker ni?


    Ett par vackra bröst blir väl inte fulare för att ägarinnan skulle visa sig vara 15 år äldre eller yngre än vad jag är!
  • Djuping
    Anonym (Gillar) skrev 2018-09-22 09:12:56 följande:

    Ett par vackra bröst blir väl inte fulare för att ägarinnan skulle visa sig vara 15 år äldre eller yngre än vad jag är!


    Alla tuttar är lika i värde.
  • Mr K69

    Nä förvisso men nu tänker jag mer på de som lägger ut bilder här. Kanske inte gillar/uppskattar att få kommentarer från de som är mycket äldre, vad vet jag. Men det kanske är "smällar man får ta" när man postar bilder på nätet. Bara en tanke jag hade. 

Svar på tråden Små tuttar