• Emhy89

    BF Februari 2019

    Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!

    Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :) 

    Välkomna!{#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden BF Februari 2019
  • lillinejja

    Hej!! Grattis alla till plussen :D

    Var hos bm igår och är beräknad bf 19/2, fösta barnet.

    Har inte hunnit läsa igenom alla sidor men ska göra det pronto haha :)

    Hur fungerar det med fb-grupp? Är det helt osynligt för alla andra man är vän med? Kram på er :)

  • cassandrah
    lillinejja skrev 2018-06-16 07:03:06 följande:

    Hej!! Grattis alla till plussen :D

    Var hos bm igår och är beräknad bf 19/2, fösta barnet.

    Har inte hunnit läsa igenom alla sidor men ska göra det pronto haha :)

    Hur fungerar det med fb-grupp? Är det helt osynligt för alla andra man är vän med? Kram på er :)


    Hej och grattis! Ja den är helt hemlig och är ej sökbar :)
  • lillinejja
    cassandrah skrev 2018-06-16 08:01:48 följande:

    Kan tyvärr inte lägga till via mail, pma mig ist :)


    Vill gärna vra med i gruppen jag me, försöker också pma dig men verkar inte funka :(
  • Hennen

    Vill gärna vara med i gruppen jag med men väntar tills efter första besöket tror jag! Litar inte på två positiva test Känner ni mycket symptom?

  • Jagheteralma
    Hennen skrev 2018-06-16 08:52:16 följande:

    Vill gärna vara med i gruppen jag med men väntar tills efter första besöket tror jag! Litar inte på två positiva test Känner ni mycket symptom?


    Känner molande hela tiden. Sen jag fick plusset igår känner jag dock illamående vid frukost och sura uppstötningar. Vet inte om detta sitter i huvet, undra om jag hade känt det utan att veta om plusset.. Och väldigt trött! Vaknar ofta och har svårt för att somna om.
  • cassandrah
    lillinejja skrev 2018-06-16 08:13:34 följande:

    Vill gärna vra med i gruppen jag me, försöker också pma dig men verkar inte funka :(


    Pmat dig!
  • Hennen
    Jagheteralma skrev 2018-06-16 09:13:27 följande:

    Känner molande hela tiden. Sen jag fick plusset igår känner jag dock illamående vid frukost och sura uppstötningar. Vet inte om detta sitter i huvet, undra om jag hade känt det utan att veta om plusset.. Och väldigt trött! Vaknar ofta och har svårt för att somna om.


    Visst är det lite svårt att veta vad som är hjärnspökeri o vad man faktiskt känner. Sitter just nu på en båt o mår apa, jag har aldrig haft ont av det tidigare!
Svar på tråden BF Februari 2019