• glitterhitta

    BF mars 2020 - stannar på FL

    Jag tänkte att vi kan ha en egen tråd för oss som inte vill vara med i någon grupp på Facebook, här kan vi följas åt under denna resa!

  • Svar på tråden BF mars 2020 - stannar på FL
  • malinmyra
    Zzaara skrev 2019-09-18 10:12:46 följande:

    Hej tjejer. 

    Jag behöver eran hjälp.

    Endel kanske tycker att det är tidigt att tänka på bil men det är mitt stora problem just nu,

    vad ska man ha för bil så man får plats med barnvagnen :0

    vad har ni för bilar ?

    hur tänker ni ?

    har ni några tips ?

    kram 


    Vi har en Audi A6 avant, en kombi. Och jag har då inte ens funderat på att byta, den räcker nog gott och väl. Däremot vet jag inte vad man måste ha för barnvagn, kan inget om sånt!
  • malinmyra
    Zzaara skrev 2019-09-18 10:12:46 följande:

    Hej tjejer. 

    Jag behöver eran hjälp.

    Endel kanske tycker att det är tidigt att tänka på bil men det är mitt stora problem just nu,

    vad ska man ha för bil så man får plats med barnvagnen :0

    vad har ni för bilar ?

    hur tänker ni ?

    har ni några tips ?

    kram 


    Vi har en Audi A6 avant, en kombi. Och jag har då inte ens funderat på att byta, den räcker nog gott och väl. Däremot vet jag inte vad man måste ha för barnvagn, kan inget om sånt!
  • Anonym3323

    Vi har en Audi Q7 och barnvagn kan jag heller inget om, men fått för mig att bugaboo verkar vara en bra vagn (vi bor centralt). Tänkte om man ska åka och kika i nån barnvagnsbutik, och beroende på pris kanske man beställer på nätet sen. 

    För övrigt ska vi på kub imorgon, och är lite nervös.. dragit på mig en förkylning också och kräks fortfarande okontrollerat, så man hade ju gärna varit lite piggare. Jag vet inte varför jag är så spänd för att få beskedet där på plats? eller vad jag egentligen är nervös för.. 

  • Anonym3323
    Lustablong skrev 2019-09-17 19:35:59 följande:

    Fick äntligen svar på NIPT-testet idag! Analysen visade inte på några kromosomeller könskromosomavvikelser. Vi fick även reda på könet!!

    Nu kan jag njuta till fullo, är i v 15.


    Grattis! vad härligt att få det bekräftat :) var blir det? :)
  • Lustablong

    Tack så mycket! Det blir en pojk har en flicka och en pojk sen tidigare.


    Anonym3323 skrev 2019-09-18 11:40:33 följande:

    Grattis! vad härligt att få det bekräftat :) var blir det? :)


  • glitterhitta

    Jag fick kika in på bebisen idag med, en livlig liten krabat som sög på tummen och sparkade glatt. Helt otroligt att det faktiskt ligger en minibebis där inne.. Jag filmade en liten snutt så barnen får se in på deras syskon som de längtar efter :)

  • glitterhitta
    Lustablong skrev 2019-09-17 19:35:59 följande:

    Fick äntligen svar på NIPT-testet idag! Analysen visade inte på några kromosomeller könskromosomavvikelser. Vi fick även reda på könet!!

    Nu kan jag njuta till fullo, är i v 15.


    Men vad skönt, grattis!! Har du börjat känna något från bebisen ännu?
  • Lustablong

    Tack så mycket! Nej känner tyvärr inget än! Vad roligt att du fått kika på bebis idag! Hoppas allt såg bra ut! Jag längtar till RUL om 4 veckor har inte sett benen sen v 8+2 och då var han ju bara en klump


    glitterhitta skrev 2019-09-18 13:06:21 följande:

    Men vad skönt, grattis!! Har du börjat känna något från bebisen ännu?


  • Mageric

    Nyss hemkommen från KUB! Allt såg fint ut, livlig och skuttande liten krabat. V 14 imorgon! Nu ska jag köpa nya byxor, haha.

  • glitterhitta
    Lustablong skrev 2019-09-18 13:22:37 följande:

    Tack så mycket! Nej känner tyvärr inget än! Vad roligt att du fått kika på bebis idag! Hoppas allt såg bra ut! Jag längtar till RUL om 4 veckor har inte sett benen sen v 8+2 och då var han ju bara en klump


    Det var åter igen en tjuvtitt pga segt på jobbet men eftersom hen var så livlig och hjärtat slog fint hoppas jag allt är som det ska! Nedräkning till alla rörelser, inte långt borta :D

    Nu när barnen och min sida av familjen vet om bebisen så börjar det kännas lite mer verkligt nu! Vi väntar på att en speciell body ska komma som vi ska skicka ner till min mans föräldrar med en liten lapp som meddelar ankomsten, snart vet alla om det :)
Svar på tråden BF mars 2020 - stannar på FL