• Tr0ust

    Ägglossning 9-10/8-2019

    Hej på er !

    Jag & min sambo längtar faktiskt efter en 3:e bebis.

    Vi har pratat om det ganska länge. Vi har en dotter som är 8 & en till tjej som fyller 3 i oktober. Vi vill inte vänta längre, så det blir förlänge emellan ;)

    Nu till mina frågor.

    Jag åkte ber till apoteket i fredags och köpte ÄL-test . Detta gjorde jag för att på min P Tracker App så enligt den skulle jag ha ÄL den 13/8-2019. ( därför jag köpte så jag skulle ha det tills dess)

    Så sjukt, jag testade ÄL test i fredags den 9/8 ( samma dag som jag köpte) (känns som att det var menat) och fick en glad gubbe direkt. Blev helt förvånad. Jag ska tillägga att vi hade sex Torsdagen innan jag fick glad gubbe på Clearblues test.

    Gjorde ett ÄL test igår lördag den 10/8- & fick då också positivt.

    Vi har haft sex Tors,Fre,Lör & idag Söndag.

    Idag (Söndag) tog jag ett ÄL test bara för att se, då var det bara en cirkel som visades. (Vilket är Negativt på Lh- stegring) Nu till min fråga... Visar bara clearblue den glada smiley de 2 mest fertila dagarna? Eller är det då man har Ägglossning? Eller är det dagarna efter som man är mest fertil?

    Och när kan man testa som tidigast? Enligt appen så ska mensen komma den 27/8.

    Vill så gärna plussa :)

    Kram på er!

  • Svar på tråden Ägglossning 9-10/8-2019
  • Tr0ust
    Planerar2020 skrev 2019-08-18 08:01:00 följande:

    Ja. Men så otåligt!


    Jag vet helt sjukt!

    Jag testade imorses igen vet inte vad det är för fel på mig. Ja liksom inte hålla mig. Nu ska jag vänta tills på tisdag! Haha
  • viljaa
    Kdolz skrev 2019-08-18 02:20:57 följande:

    Vaknade upp mitt i natten och kunde inte sova, gjorde detta testet!!


    Men åå grattis!! Så kul!
  • Tr0ust
    viljaa skrev 2019-08-18 11:25:45 följande:

    Men åå grattis!! Så kul!


    Såg att du på upp ett test i en annan tråd. Är det positivt? :)
  • viljaa
    Tr0ust skrev 2019-08-18 12:24:26 följande:

    Såg att du på upp ett test i en annan tråd. Är det positivt? :)


    Tänkte låta analystjejerna där avgöra det hahah!! Jag vet nämligen inte. Tror det är neg. Det var ju det jag tog igår morse.

    Uppdatering: jag gick ju ut igår med mina vänner och drack lite. Asså verkligen jättelite. Men mår spyilla idag så det kan ju inte vara bakfylla. Tänk om det är ett gravtecken? Ont på högersidan i magen också. Där jag har haft mest stickningar osv.
  • Tr0ust
    viljaa skrev 2019-08-18 12:30:50 följande:

    Tänkte låta analystjejerna där avgöra det hahah!! Jag vet nämligen inte. Tror det är neg. Det var ju det jag tog igår morse.

    Uppdatering: jag gick ju ut igår med mina vänner och drack lite. Asså verkligen jättelite. Men mår spyilla idag så det kan ju inte vara bakfylla. Tänk om det är ett gravtecken? Ont på högersidan i magen också. Där jag har haft mest stickningar osv.


    Hoppas att det är en bebis då :)
  • viljaa
    Tr0ust skrev 2019-08-18 12:57:16 följande:

    Hoppas att det är en bebis då :)


    Hoppas också det :) hur går det för dig? Några nya symptom?:)
  • Cheneyney
    viljaa skrev 2019-08-19 07:17:23 följande:

    Kan ni bara säga vad ni tror?!? Vågar inte lita på mina egna ögon


    Jag tycker mig kunna se ett streck!
Svar på tråden Ägglossning 9-10/8-2019