• Anonym (Jag)

    Hur gör ni när ni suger av för att maxa njutningen?

    Hur gör ni tjejer när ni suger av er kille och vill maxa hans njutning under orgasmen? Suger ni hårt och runkar häftigt så att säga genom hela orgasmen eller byter ni till något annat sätt just när det går för honom för att dra ut det och göra njutningen längre och skönare?

    Vad gillar ni killar bäst? Själv verkar njutningen begränsas något när kuken sugs för häftigt under själva orgasmen. Det blir lite för intensivt på något sätt. 

  • Svar på tråden Hur gör ni när ni suger av för att maxa njutningen?
  • Storken
    Anonym (Jillian) skrev 2019-11-26 18:59:41 följande:

    Ja det funkar klart bäst på någon som är välutrustad :)


    Imponerande! Förstår att han blir som tokig :)
  • Anonym (Jillian)
    Storken skrev 2019-11-26 19:01:29 följande:

    Imponerande! Förstår att han blir som tokig :)


    Haha :) Jag blir också tänd av det, skulle nog inte ha blivit lika tänd om han inte var välutrustad. Men han älskar att slicka mig också och att jag kommer i hans ansikte så det är win-win.
  • Storken
    Anonym (Jillian) skrev 2019-11-26 19:04:25 följande:

    Haha :) Jag blir också tänd av det, skulle nog inte ha blivit lika tänd om han inte var välutrustad. Men han älskar att slicka mig också och att jag kommer i hans ansikte så det är win-win.


    Men blir det inte väldigt svårt att ta in hela om han är stor? Eller du är utbildad svärdslukarens? :)

    Ja låter verkligen som en underbar win-win!
  • Anonym (Jillian)
    Storken skrev 2019-11-26 19:06:33 följande:

    Men blir det inte väldigt svårt att ta in hela om han är stor? Eller du är utbildad svärdslukarens? :)

    Ja låter verkligen som en underbar win-win!


    Det är inte svårt. Jag har alltid kunnat svälja hela så jag kanske är en naturbegåvning. Men det är säkert lättare i och med att jag tänder på det. Jag tänder även på stora kukar :) Men svärdslukare? Nej haha!
  • Storken
    Anonym (Jillian) skrev 2019-11-26 19:10:21 följande:

    Det är inte svårt. Jag har alltid kunnat svälja hela så jag kanske är en naturbegåvning. Men det är säkert lättare i och med att jag tänder på det. Jag tänder även på stora kukar :) Men svärdslukare? Nej haha!


    Ja du är nog en naturbegåvning, eller så har vi helt olika uppfattningar om vad som är stort haha.

    Min erfarenhet är att det är extremt ovanligt. Stort grattis till din man :)
  • Anonym (Jillian)
    Storken skrev 2019-11-26 19:12:50 följande:

    Ja du är nog en naturbegåvning, eller så har vi helt olika uppfattningar om vad som är stort haha.

    Min erfarenhet är att det är extremt ovanligt. Stort grattis till din man :)


    Haha, tackar! Han brukar ofta ge mig komplimanger för sexet faktiskt, säger att jag är den bästa på avsugningar någonsin :) Vad brukar du göra för att maxa för din tjej när du slickar henne då? :)
  • Storken
    Anonym (Jillian) skrev 2019-11-26 19:14:31 följande:

    Haha, tackar! Han brukar ofta ge mig komplimanger för sexet faktiskt, säger att jag är den bästa på avsugningar någonsin :) Vad brukar du göra för att maxa för din tjej när du slickar henne då? :)


    Kan tänka mig att han tycker det! Låter underbart tycker även jag.

    Vill du ha svar på det får du starta en egen tråd eller pma: tror ts blir sur om vi kapar tråden och börjar prata slicka istället :)
  • Anonym (Man)
    Anonym (Jag) skrev 2019-11-26 14:28:20 följande:

    Hur gör ni tjejer när ni suger av er kille och vill maxa hans njutning under orgasmen? Suger ni hårt och runkar häftigt så att säga genom hela orgasmen eller byter ni till något annat sätt just när det går för honom för att dra ut det och göra njutningen längre och skönare?

    Vad gillar ni killar bäst? Själv verkar njutningen begränsas något när kuken sugs för häftigt under själva orgasmen. Det blir lite för intensivt på något sätt. 


    För kraftig stimulans under orgasmen minskar njutningen och kan t.o.m. göra ont. En tidigare flickvän fortsatte att suga när det gick för mig. Först sög hon för kraftigt, men sen när jag sa att hon skulle ta det lite försiktigare började hon suga mjukare när det gick för mig. Det var fantastiskt skönt och är fortfarande de bästa orgasmer jag har upplevt. Min fru vill inte ta sperman, så nu gör vi så att jag varnar strax innan utlösningen så att hon hinner dra sig undan. Orgasmen blir inte lika skön då. Så vill man maxa njutningen när man suger ska man fortsätta att suga mjukt under hela utlösningen.
  • Anonym (Jillian)
    Anonym (Man) skrev 2019-11-27 08:20:37 följande:
    För kraftig stimulans under orgasmen minskar njutningen och kan t.o.m. göra ont. En tidigare flickvän fortsatte att suga när det gick för mig. Först sög hon för kraftigt, men sen när jag sa att hon skulle ta det lite försiktigare började hon suga mjukare när det gick för mig. Det var fantastiskt skönt och är fortfarande de bästa orgasmer jag har upplevt. Min fru vill inte ta sperman, så nu gör vi så att jag varnar strax innan utlösningen så att hon hinner dra sig undan. Orgasmen blir inte lika skön då. Så vill man maxa njutningen när man suger ska man fortsätta att suga mjukt under hela utlösningen.
    Låter som min erfarenhet med män faktiskt. Kanske är därför som män blir så glada när man tar satsen i munnen.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Jillian) skrev 2019-11-27 08:36:42 följande:
    Låter som min erfarenhet med män faktiskt. Kanske är därför som män blir så glada när man tar satsen i munnen.
    Jo, det är förstås en häftig känsla att få spruta i munnen också, men rent fysiskt så ger det mycket för njutningen att bli sugen under pågående orgasm. Och ytterligare lite skönare blir det om hon sväljer under utlösningen, det blir en sorts sug eller hur man ska förklarar det. Så det är inte bara dominans om män vill att kvinnan tar i munnen och sväljer, utan det ger helt enkelt en större fysisk njutning. Det är det absolut skönaste jag har upplevt. Möjligen kunde prostatastimulans ge ännu större njutning, men det har jag inte prövat. Men man måste självklart acceptera att alla kvinnor inte vill ta sperman när dom suger, Som sagt, min fru gör det inte, men jag är glad att hon suger överhuvudtaget, i början ville hon inte det.
Svar på tråden Hur gör ni när ni suger av för att maxa njutningen?