• Anonym (Jag)

    Hur gör ni när ni suger av för att maxa njutningen?

    Hur gör ni tjejer när ni suger av er kille och vill maxa hans njutning under orgasmen? Suger ni hårt och runkar häftigt så att säga genom hela orgasmen eller byter ni till något annat sätt just när det går för honom för att dra ut det och göra njutningen längre och skönare?

    Vad gillar ni killar bäst? Själv verkar njutningen begränsas något när kuken sugs för häftigt under själva orgasmen. Det blir lite för intensivt på något sätt. 

  • Svar på tråden Hur gör ni när ni suger av för att maxa njutningen?
  • Anonym (Jag)

    Hur många är det som ger prostatamassage under avsugningen? Gillar alla män det eller är det någon som finner det obehagligt? 

    Hur gör man? Hur långt in skall man samt vad gör man där? Trycker man eller hur gör man? Använder ni finger (med plasthandske) eller en attrapp? Glidmedel? Händer det att ni får avföring på fingret när ni gör det?

  • Anonym (Dickson)

    Min kk brukar ibland ge mig prostatamassage när jag närmar mig orgasm. Om hon samtidigt runkar och sedan suger mig, helst ändå till roten, och inte slutar när jag kommer utan låter mig spruta långt ner halsen, då kommer jag så hårt att jag nästan svimmar. Tyvärr är det inte många kvinnor som klarar att ta hela, och ännu färre som klarar att svälja allt... underbar kk jag har :)

  • Anonym (Bea)
    Anonym (Dickson) skrev 2019-11-27 09:25:06 följande:

    Min kk brukar ibland ge mig prostatamassage när jag närmar mig orgasm. Om hon samtidigt runkar och sedan suger mig, helst ändå till roten, och inte slutar när jag kommer utan låter mig spruta långt ner halsen, då kommer jag så hårt att jag nästan svimmar. Tyvärr är det inte många kvinnor som klarar att ta hela, och ännu färre som klarar att svälja allt... underbar kk jag har :)


    Det låter underbart. Hur ger hon prostatamassage? Jag skulle väldigt gärna ge men vet inte riktigt hur jag ska göra.
  • Bondi
    Anonym (Dickson) skrev 2019-11-27 09:25:06 följande:

    Min kk brukar ibland ge mig prostatamassage när jag närmar mig orgasm. Om hon samtidigt runkar och sedan suger mig, helst ändå till roten, och inte slutar när jag kommer utan låter mig spruta långt ner halsen, då kommer jag så hårt att jag nästan svimmar. Tyvärr är det inte många kvinnor som klarar att ta hela, och ännu färre som klarar att svälja allt... underbar kk jag har :)


    Sådana KKn växer inte på träd... :)
  • Anonym (Seglartjejen)

    Beror såklart på vad killen i fråga tycker om, det varierar väldigt mycket!

    Men några saker som ofta funkar. I början suga och slicka mjukt och långsamt, långa mjuka drag och mycket smek. Sedan mer intensivt och samtidigt runka kuken, liksom hålla handen runt kuken och mot mina lappar så handen och munnen följs åt. Det brukar vara uppskattat! Variera trycket med handen!

    En annan sak är att jag håller handen kring roten på kuken och runt pungen och liksom lite drar ner huden så huden blir mer sträckt på hela kuken, och sedan suger långa djupa tag. Sen är det bara att räkna sekunder haha

  • Anonym (Dickson)
    Anonym (Bea) skrev 2019-11-27 09:29:08 följande:

    Det låter underbart. Hur ger hon prostatamassage? Jag skulle väldigt gärna ge men vet inte riktigt hur jag ska göra.


    Det är galet skönt! Hennes metoder varierar från gång till gång, men viktigt är att det finns glid när hon ska in där bak. Hon gillar i och för sig att suga och slicka och det brukar bli rejält blött av hennes våta blow job teknik, så nåt extra glidmedel brukar inte behövas. Två, tre, ibland fyra fingrar brukar slinka in, och när jag ligger på rygg så hittar hon alltid min prostata genom att böja fingrarna öppåt, mot kukroten. Om du är osäker, prova med långfingret först, och känn dig fram. Jag lovar att drt komner att märkas på din man när du hittar rätt!

    Lycka till :)
  • Anonym (Man)
    Anonym (Dickson) skrev 2019-11-27 09:42:32 följande:
    Det är galet skönt! Hennes metoder varierar från gång till gång, men viktigt är att det finns glid när hon ska in där bak. Hon gillar i och för sig att suga och slicka och det brukar bli rejält blött av hennes våta blow job teknik, så nåt extra glidmedel brukar inte behövas. Två, tre, ibland fyra fingrar brukar slinka in, och när jag ligger på rygg så hittar hon alltid min prostata genom att böja fingrarna öppåt, mot kukroten. Om du är osäker, prova med långfingret först, och känn dig fram. Jag lovar att drt komner att märkas på din man när du hittar rätt!

    Lycka till :)
    Kan du få orgasm bara av prostatastimulans eller behövs det "yttre" stimulans också?
  • Anonym (Bea)
    Anonym (Dickson) skrev 2019-11-27 09:42:32 följande:
    Det är galet skönt! Hennes metoder varierar från gång till gång, men viktigt är att det finns glid när hon ska in där bak. Hon gillar i och för sig att suga och slicka och det brukar bli rejält blött av hennes våta blow job teknik, så nåt extra glidmedel brukar inte behövas. Två, tre, ibland fyra fingrar brukar slinka in, och när jag ligger på rygg så hittar hon alltid min prostata genom att böja fingrarna öppåt, mot kukroten. Om du är osäker, prova med långfingret först, och känn dig fram. Jag lovar att drt komner att märkas på din man när du hittar rätt!

    Lycka till :)
    Det låter fantastiskt. Tvivlar på att min man skulle vara bekväm med det där men det skulle vara riktigt porrigt att få vara med om det.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Bea) skrev 2019-11-27 09:58:25 följande:
    Det låter fantastiskt. Tvivlar på att min man skulle vara bekväm med det där men det skulle vara riktigt porrigt att få vara med om det.
    Jag har förstått att de män som har prövat tycker att det är jätteskönt. Jag har inte upplevt det själv, men den som har börjat vill nog inte vara utan.
  • Anonym (Dickson)
    Anonym (Man) skrev 2019-11-27 09:46:25 följande:

    Kan du få orgasm bara av prostatastimulans eller behövs det "yttre" stimulans också?


    Jag får snarare endast utlösning vid enbart prostatamassage, sperman liksom bara rinner, inte sprutar, och jag får ingen riktig orgasm. Men även det är skönt, och eftersom jag inte fått orgasm så kan jag fortsätta direkt efter en prostataorgasm. Min kk som för övrigt gillar sperma och älskar att svälja, tycker att det här är toppen, eftersom hon får mycket mer på det sättet. Win win :)
  • Anonym (Dickson)
    Anonym (Bea) skrev 2019-11-27 09:58:25 följande:

    Det låter fantastiskt. Tvivlar på att min man skulle vara bekväm med det där men det skulle vara riktigt porrigt att få vara med om det.


    Prata med honom, och förklara hur du känner och tänker. Säg åt honom att våga släppa sargen och testa nytt :)
  • Anonym (Bea)
    Anonym (Dickson) skrev 2019-11-27 10:33:59 följande:
    Prata med honom, och förklara hur du känner och tänker. Säg åt honom att våga släppa sargen och testa nytt :)
    Jag har försökt vad gäller det där men han är motvillig. Jag vill förstås inte pressa någon att göra något de inte gillar så det blir nog inget av det.
  • Anonym (Dickson)
    Anonym (Bea) skrev 2019-11-27 10:45:13 följande:

    Jag har försökt vad gäller det där men han är motvillig. Jag vill förstås inte pressa någon att göra något de inte gillar så det blir nog inget av det.


    Självklart ska det inte vara någon press, men vem vill dö nyfiken liksom. Men är han inte det minsta nyfiken så är det bara att beklaga. Men gött är det, om man vågar prova!
  • Anonym (Man)
    Anonym (Dickson) skrev 2019-11-27 10:31:50 följande:
    Jag får snarare endast utlösning vid enbart prostatamassage, sperman liksom bara rinner, inte sprutar, och jag får ingen riktig orgasm. Men även det är skönt, och eftersom jag inte fått orgasm så kan jag fortsätta direkt efter en prostataorgasm. Min kk som för övrigt gillar sperma och älskar att svälja, tycker att det här är toppen, eftersom hon får mycket mer på det sättet. Win win :)
    Det är alltså prostatamassage kombinerat med avsugning som är det allra skönaste. Hur kraftig och lång stimulans av prostatan behövs?
  • Anonym (Dickson)
    Anonym (Man) skrev 2019-11-27 11:51:16 följande:

    Det är alltså prostatamassage kombinerat med avsugning som är det allra skönaste. Hur kraftig och lång stimulans av prostatan behövs?


    Det varierar såklart, beroende på hur länge vi hållit på och hur nära jag är att komma när massagen börjar.
  • Oerhörd

    Jag är kass på avslutning, ibland kommer min ena nere i halsen och det tycks vara en favorit, men jag är så sjukt girig, så det slår oftast slint för mig när han kommer, jag backar lite så att han kommer i munnen istället, och sen har jag fullt upp med att försöka smeka kuken med tungan samtidigt som jag inte vill svälja eller spilla en enda droppe av satsen, inte innan jag hunnit njuta färdigt av den. Har bett om ursäkt för min egoism otaliga gånger, önskar jag kunde behålla fokus på hans njutning bättre. Jobbar på det! Min andra kommer alltid i ansiktet av eget val.

  • Anonym (Seglartjejen)
    Oerhörd skrev 2019-11-27 23:02:50 följande:

    Jag är kass på avslutning, ibland kommer min ena nere i halsen och det tycks vara en favorit, men jag är så sjukt girig, så det slår oftast slint för mig när han kommer, jag backar lite så att han kommer i munnen istället, och sen har jag fullt upp med att försöka smeka kuken med tungan samtidigt som jag inte vill svälja eller spilla en enda droppe av satsen, inte innan jag hunnit njuta färdigt av den. Har bett om ursäkt för min egoism otaliga gånger, önskar jag kunde behålla fokus på hans njutning bättre. Jobbar på det! Min andra kommer alltid i ansiktet av eget val.


    Menar du att du så gärna vill kladda med sperman i munnen att du glömmer av att ge honom njutning? Eller missade jag poängen?
  • Anonym (Frank Sinatra)
    Anonym (Bea) skrev 2019-11-27 09:58:25 följande:

    Det låter fantastiskt. Tvivlar på att min man skulle vara bekväm med det där men det skulle vara riktigt porrigt att få vara med om det.


    I början i ung ålder var jag helt emot detta eftersom jag relaterade det med homosexualitet men när jag blev äldre och lärde mig att mäns G-punkt finns där så blev det mer naturligt och efter att jag fått uppleva det med en kvinna så älskade jag det.

    Det är väll som med allt annat som är nytt, man är alltid skeptisk i början !
  • Vaken
    Anonym (Jag) skrev 2019-11-26 14:28:20 följande:

    Hur gör ni tjejer när ni suger av er kille och vill maxa hans njutning under orgasmen?


    Ett finger eller två där bak när det närmar sig för honom verkar oslagbart. Då stönar han högt medan han sprutar i min mun.
  • Anonym (Solen)

    Min älskare gillar det visuella. Att se på och se att jag verkligen jobbar för hans njutning.

    Låt han titta och känna tex på halsen när hans kön stöter ner. Att

    Inte använda händerna kan öka det ?råa? i handlingen. En del gillar mer sug, andra mer att man använder läpparna. Ta honom så djupt du känner att du kan eller vill. Min partner gillar

    när jag får någon klökning och när tårar rinner. Gillar att ge honom en upplevelse!

    När han kommer minskar jag takten och suger lätt och väldigt länge!! Han blir tokig och ibland tror jag han ska gråta ????. Han är alltid lite ?tagen? efter akten och oral orgasm är den bästa för honom

Svar på tråden Hur gör ni när ni suger av för att maxa njutningen?