Evelinaaan skrev 2020-02-11 21:25:19 följande:
Hoppas att du kommer lite lindrare undan denna mens då hehe! Hade sjuk mensvärk som liten och fick starka tabletter utskrivna då men med p-piller kände jag inte av de på flera år.
Okej men va skönt att du vet att äggen släpper då för att va på säkra sidan. Ja ställ upp dig på IVF så fort du kan så är de gjort, inser nu att vi redan stått i kö i 3 månader så det är ju bra om de skulle behövas. Ungefär 6 mån kötid.
Jag har lite spänningar där nere och på sidorna?? Kan ju lika väl vara mensen vilket jag tror men en smula hopp går man ju ändå runt på ;)
Okej! Ja de e fruktansvärt när man får så ont.

vilken dag är du på idag? Jag ska fråga vid nästa besök hos gyn, ang ivf. Får se vad han säger. Jag har fortfarande inte fått mensen, förhoppningsvis kommer den imorgon. Är på dag 33 idag. På dag 34 har mensen dykt upp senaste två gångerna så vi får se. Denna cykeln är jättemärklig. Gravid är jag inte kollade senast igår med test som ska se redan 6 dagar innan förväntad mens? Men negativt..

va händer liksom. Hur känns alla symtom för dig? Jag undrar om jag kan ha haft två ÄL fast olika tillfällen? O att de är därför mensen inte kommer.