• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Nandez
    Anonym (E) skrev 2020-12-17 22:19:27 följande:
    Ja, en får vara glad att en ens kommer in på FL ikväll. Tuggelitugg..
    Eller hur.
  • Anonym (debattören)

    Jag hade ett diskussionsforum som var populärt ett tag. När Passagen började strula gjorde jag en sida som var likadan. Benämndes skämtsamt som "filialen". Tyävrr brukar sådana projekt inte bli långvariga. Den tekniska biten är inte svår. Domännamnet och varumärket är den verkliga resursen. Ett exempel är alla spinoffs som YouTube har numera. Fler än jag kan namnet på men alla för en tynande tillvaro. Familjeliv är ett av de sista alternativen innan jättarna tar över helt. Synd att det strular så mycket.

  • Anonym (E)
    Anonym (debattören) skrev 2020-12-18 06:26:29 följande:

    Jag hade ett diskussionsforum som var populärt ett tag. När Passagen började strula gjorde jag en sida som var likadan. Benämndes skämtsamt som "filialen". Tyävrr brukar sådana projekt inte bli långvariga. Den tekniska biten är inte svår. Domännamnet och varumärket är den verkliga resursen. Ett exempel är alla spinoffs som YouTube har numera. Fler än jag kan namnet på men alla för en tynande tillvaro. Familjeliv är ett av de sista alternativen innan jättarna tar över helt. Synd att det strular så mycket.


    Håller med. Jättesynd, att det strular så mycket.
  • Anonym (Anonym)

    En sak som stör mig enormt, som fler kanske sett, är att jag inte alltid får notifieringar om någon citerat mig, Jag behåller inte alla trådar i favoriter men det ska inte spela nån roll. Är det vanligt?

  • LasseBD
    Anonym (Anonym) skrev 2020-12-18 21:57:21 följande:

    En sak som stör mig enormt, som fler kanske sett, är att jag inte alltid får notifieringar om någon citerat mig, Jag behåller inte alla trådar i favoriter men det ska inte spela nån roll. Är det vanligt?


    Klassiker! Så känn dig inte ensam.
  • Anonym (Anonym)
    LasseBD skrev 2020-12-18 22:19:28 följande:
    Klassiker! Så känn dig inte ensam.
    Haha tack då :D Jag behöll den här tråden i fav bara för att vara säker på att se om det kom nåt svar.
  • Anonym (Anonymously)

    Håll ut... Enligt beräkningarna så bör det bli 10-15 % snabbare till år 2085!

  • Nandez
    Anonym (Anonymously) skrev 2020-12-19 09:31:59 följande:
    Håll ut... Enligt beräkningarna så bör det bli 10-15 % snabbare till år 2085! smile1.gif
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?