• Russin112

    Letrozol, PCO

    Hej! jag skall strax påbörja min första letrozol kur (äter provera nu för att få igång en blödning) men sen så är det dags :D 


    är det någon annan med Pco som har påbörjat behandling och vill följas åt? jag känner mig så fruktansvärt ensam i det här. 

  • Svar på tråden Letrozol, PCO
  • Russin112
    Zamaso1 skrev 2020-07-09 09:19:03 följande:

    Oj fortfarande:/ men skrapades du med? Hoppas det återgår till det normala för dig snart!


    Det gjorde jag visserligen inte, imorse tog jag mitt första negativa gravtest :D
  • Zamaso1
    Russin112 skrev 2020-07-09 09:59:20 följande:

    Det gjorde jag visserligen inte, imorse tog jag mitt första negativa gravtest :D


    Skönt!!! Bara hoppas blödningen ger med sig snart! Ja tog ett nytt test i morse och jag tycker nästan de ser starkare ut idag än igår... men ska ju inte ropa hej än såklart, och den privata klinik jag har gått på har semesterstängt nu och nästa vecka så ska ha Is i magen tills dess så får vi se hur det utvecklar sig :)
  • amandakollb
    Russin112 skrev 2020-07-09 09:59:20 följande:
    Det gjorde jag visserligen inte, imorse tog jag mitt första negativa gravtest :D
    yey vad skönt :D hur var er plan nu igen, har glömt :( när ska du börja med provera och letrozol osv? 
  • amandakollb
    Zamaso1 skrev 2020-07-09 13:08:59 följande:

    Tror ni gravtesten kan öka o sen gå tillbaka o sådär när de håller på att försvinna?


    nej tror inte det kan öka :) har du bara tagit ett test eller flera så du kan jämföra? 
  • Zamaso1
    amandakollb skrev 2020-07-09 13:32:18 följande:

    nej tror inte det kan öka :) har du bara tagit ett test eller flera så du kan jämföra? 


    Bara tagit igår och idag.. så ska ju givetvis ta flera innan ja litar på det
  • Zamaso1
    amandakollb skrev 2020-07-09 13:32:18 följande:

    nej tror inte det kan öka :) har du bara tagit ett test eller flera så du kan jämföra? 


    Svårt att få bra bilder. Men tycker du att du ser någon skillnad ?

  • amandakollb
    Zamaso1 skrev 2020-07-09 13:34:57 följande:
    Svårt att få bra bilder. Men tycker du att du ser någon skillnad ?
    hm tycker de ser rätt lika ut, ev en liiiiiten liten stegring idag typ? men prova ta med typ 3-4 dagars mellanrum, då borde det gå att se bättre=) gud tänk om du skulle va gravid igen :D har du några symtom nu? 
  • Zamaso1
    amandakollb skrev 2020-07-09 14:24:19 följande:

    hm tycker de ser rätt lika ut, ev en liiiiiten liten stegring idag typ? men prova ta med typ 3-4 dagars mellanrum, då borde det gå att se bättre=) gud tänk om du skulle va gravid igen :D har du några symtom nu? 


    Bilderna gör det inte riktigt rättvist :/ det enda om de nu e symptom e sjuklig halsbränna, speciellt när ja dricker kaffe då e de katastrof o annars kan ja dricka hur mycket som helst.. men vi får se som sagt :)
  • MiniNin
    Russin112 skrev 2020-07-08 23:07:40 följande:

    Hej! Skönt att höra att du mår lite bättre!

    Jag blöder än (har därför inte haft sex) och är nu på fredag 4 veckor efter mitt missfall och plussar fortfarande på gravtest så tyvärr kan de fortfarande vara hcg kvar :/


    Låter väldigt jobbigt att behöva blöda så länge. Är det liksom förskt blod varje dag och är det normalt efter missfall? Har du varit på någon uppföljning? Hur är mående nu några veckor efter?
Svar på tråden Letrozol, PCO