JesFon skrev 2020-10-03 08:09:38 följande:
Hej allihop. Följt tråden under en period och är inne på försök 2 med letrozol och ovitrelle.
Är på dag 17 efter ovitrelle (förra cykeln fick jag mens på dag 14efter ovitrelle) och har kraftig brännande mensvärk men inte en tillstymmelse till bruna flytningar som jag ALLTID har innan mensen sätter fart. Testade negativt dag 11 men cb plus, svagt positivt dag 12, sedan dess negativt igen..
Livmodertappen sitter superhögt och är hård idag, igår mer mjuk och lägre. Men det känns som om den vandrar upp och ner hej vilt där inne så inte särskilt pålitlig.
Jag blir så frustrerad över denna värk, dessa negativa tester och att jag inte får en blödning!
Har en drös med gravsymptom som jag säkert inbillar mig! Yrsel sedan 1vecka tillbaka, tycker mina bröstsvårtor börjar mörkna och brösten blir fylligare, den konstiga molvärken som är centrerad precis ovanför blygbenet. Får säkert min mens när som men brukar alltid ha brunaktiga flytningar innan.
Och varför fick jag negativt, sedan positivt och sen negativt igen?
Nästa steg i vår utredning är spermaprov samt äggledarspolning.
Välkommen hit! Vad konstigt med negativt, positivt och sedan negativt. Ingen aning om det. Hur har det gått nu?