• Wifey.

    BF november 2020

    Hittar ingen novembertråd så tänkte att jag startar en för oss med BF november 2020.

    Här kan vi följas åt under hela graviditeten.

    Jag är iallafall 21 år och väntar mitt andra barn 1 november. Har redan en dotter som fyller 4 år under sommaren.

    Ska bli så kul att följas åt.

  • Svar på tråden BF november 2020
  • Jagochhon

    Nej har inte ont jag har haft molande mensvärk fast en svag sådan. Nu när jag torkar mig finns inget blod alls mer. Tycker det är så jobbigt att inte kunna veta men jag ska till bm om 2 veckor så tänkte att jag köper ett clearblue test i slutet på nästa vecka och ser vad det står för antal veckor då. Har ju inte börjat blöda alls utan det är när jag torkar mig. Kan det vara missfall? Alltså att jag redan fått missfall utan blod?

  • Mirum
    Jagochhon skrev 2020-03-19 09:35:46 följande:

    Jag vill gärna vara med i fb gruppen om det finns plats? :)


    Pm :)
  • Lucia N
    Jagochhon skrev 2020-03-19 09:35:12 följande:

    Jag vågar inte vara glad ens. Vill bara gråta. Är slutkörd för missfall. Har aldrig haft det tidigare och jag är bara i v. 5. Pratade med barnmorskan och de kommer inte kunna se något på ultraljudet då det är för tidigt. Hur slappnar du av? Tips?


    Jag försöker bara tänka att det nog är som det ska, jag har inte haft ont.

    Försöker släppa det och distraherar mig med att kolla på barngrejer och ta reda på mer om förlossning etc.
  • Jagochhon
    Lucia N skrev 2020-03-19 14:00:56 följande:

    Jag försöker bara tänka att det nog är som det ska, jag har inte haft ont.

    Försöker släppa det och distraherar mig med att kolla på barngrejer och ta reda på mer om förlossning etc.


    Bra tips. Tack ska du ha
  • Jagochhon

    Hej allihopa. Nu blir jag galen. Igår började jag blöda och satte en binda där det kom lite blod. Jag har mensvärk men nu på eftermiddagen så här jag slutat blöda. När jag torkar mig så kommer det väldigt svagt brunt på papperet. Räckte den blödningen vid missfall?

  • Rosiedaisy18

    Hej! Jag är också gravid och har bf 22 november :) jag är 20 är och har redan en pojke som kommer vara 2 år och 9 månader när nästa bebis kommer!

    Jag är jättegärna med i facebook-gruppen :)

  • studerade

    Hej vill komma in här, hade ett MA i slutet på februari och fick göra en medicinsk abort och skulle ta ett gravtest 4 veckor efter detta. Tog testet igår Fredag och de är positivt ???? kontaktade barnmorska och fick komma för all lämna blodprov/Hcg.. känner mig gravid och ingen mens, har molnande värk i svanken och humör som far upp och ner.. hoppas nu bara att det inte är hcg från förra grav... nästan 100 på att jag har haft ägglossning och en nidblödning som stämmer in tids mässigt utifrån ägglossning... så många tankar och nervös, ska tillbaka på måndag för nya prover.... hoppas verkligen att ?? Stannar och utvecklas så jag får följa denna grupp ?? Någon fler i liknande efter MA/MF?

  • emeliiiiiie
    Jagochhon skrev 2020-03-20 12:14:15 följande:

    Hej allihopa. Nu blir jag galen. Igår började jag blöda och satte en binda där det kom lite blod. Jag har mensvärk men nu på eftermiddagen så här jag slutat blöda. När jag torkar mig så kommer det väldigt svagt brunt på papperet. Räckte den blödningen vid missfall?


    Är helt omöjligt för någon annan att säga vad det är :( Hur är det nu?
  • studerade
    Jagochhon skrev 2020-03-20 12:14:15 följande:

    Hej allihopa. Nu blir jag galen. Igår började jag blöda och satte en binda där det kom lite blod. Jag har mensvärk men nu på eftermiddagen så här jag slutat blöda. När jag torkar mig så kommer det väldigt svagt brunt på papperet. Räckte den blödningen vid missfall?


    Om de skulle vara ett missfall bör de vara mycket mer och du bör ha ont. Håller tummarna för dig
Svar på tråden BF november 2020