• Wifey.

    BF november 2020

    Hittar ingen novembertråd så tänkte att jag startar en för oss med BF november 2020.

    Här kan vi följas åt under hela graviditeten.

    Jag är iallafall 21 år och väntar mitt andra barn 1 november. Har redan en dotter som fyller 4 år under sommaren.

    Ska bli så kul att följas åt.

  • Svar på tråden BF november 2020
  • Estelle27
    Jagochhon skrev 2020-03-23 18:37:40 följande:

    Estelle27 det kan ju fortf. Visa positivt i upp till 2 veckor efter ett missfall. Jag hade åkt in och bett dom kolla ifall du blir orolig. Hoppas att det går bättre för dig ?


    Ja så känner jag med.. tänker att jag ger de veckan ut så ser jag hur de artar sig med blödningarna. Rädd också att börja hoppas och sen bli besviken på KUB, om jag nu går så länge. Osäker vi har någon gynakut i närheten dock.
  • emeliiiiiie

    Har haft blödningar under tidigare graviditet utan att något varit fel. Förra året hade jag även ett missfall. Med missfallet kände jag direkt att något var fel. Blödde mer o mer för varje dag tills det ?drog igång? på riktigt.

  • Chelsea123

    Hej

    Jag är gärna med i fb-gruppen, plussade för några veckor sedan och blir andra barnet. BF ca 6 november- 11 november

  • Mirum
    Chelsea123 skrev 2020-03-24 08:23:33 följande:

    Hej

    Jag är gärna med i fb-gruppen, plussade för några veckor sedan och blir andra barnet. BF ca 6 november- 11 november


    Pm :)
  • Mirum
    sockerdricka skrev 2020-03-23 09:25:42 följande:

    Hej!

    Jag plussade i måndags, BF 21/11. Glad och nervös!!! Finns det plats i fb-gruppen så är jag gärna med :D


    Pm :)
  • Mirum
    Jagochhon skrev 2020-03-23 07:36:28 följande:

    Hej på er allihopa. Det var som jag fasade. Fick mitt missfall i fredags :( någon som fått missfall och sedan blivit gravida igen efter?


    Jag fick missfall 21 jan, plussade igen den 26/2 gick in i vecka 8 idag 
  • Mirum
    Kallamakka skrev 2020-03-23 06:05:05 följande:

    Halloj hur många är ni i gruppen just nu? ????


    46 just nu, vill du gå med :)
  • Jagochhon

    Mirum tack för infon. Jag behöver verkligen det just nu. Hoppet försvann efter missfallet men är klart tillbaka nu :)

  • Mirum
    Jagochhon skrev 2020-03-24 15:08:35 följande:

    Mirum tack för infon. Jag behöver verkligen det just nu. Hoppet försvann efter missfallet men är klart tillbaka nu :)


    Jag tyckte missfallet var jobbigt. Efter följde jag Äl med både temp och stickor, det tog en vecka längre innan äl kom ( mot en vanligt cykel) sen plussade jag på Äl+9 :)
  • Barnvakten1

    Jag hoppar gärna in här!

    Vår historia är två år av försök, utredning och en vecka innan första ivf-mötet får jag för första gången i mitt liv ett positivt graviditetstest. Helt sjukt och är forfarande chockad, och såklart livrädd att det inte ska gå vägen. Försöker tro på att det mesta kommer gå bra ändå! Enligt min app är förlossningen beräknad 28 november. Bara jag och min man som vet om detta så skönt att kunna prata av sig lite.

    Hur tänker alla ni med tidigt ultraljud? Jag vill så gärna se att något är där inne. Har ett ultraljud i mitten på maj som första tid hos barnmorskan. Men vill och vågar inte vänta så länge så funderar på att söka privat innan dess, de flesta vill att man väntar till vecka 8 för att kunna se något.

Svar på tråden BF november 2020