• angel-1990

    Bim maj & juni 2020 ??

    Hej allihopa och välkomna hit

    Jag och sambon är nu inne på 4e försöket till vårt andra barn. Jag har äl om två dagar, alltså den 9/5 och bim den 20/5.

    Bim lista

    Angel90: 20/5

  • Svar på tråden Bim maj & juni 2020 ??
  • Tildasafira
    Anonym (Humlan) skrev 2020-05-23 17:12:03 följande:

    Jag kan ju absolut se ngt där också! Ser det blått ut? Och är det starkare än gårdagens? Hoppas det är ett plus nu!! :D

    Jag har fått mina vanliga spottings, däremot inte ont i magen vilket jag alltid har. BIM är imorgon. Har ont i brösten och har idag var smått illamående/yr. Tog ett babyplan testa tidigt och ser en svaaaag linje, dock starkare än tidigare, men med min historik så tänker jag att det nog kan vara ett spök... :/ men yrseln är faktiskt inget jag brukar ha i normala fall... kan bara hålla tummarna!


    Ja alltså det är åt det blå hållet i verkligheten. Jag tycker att strecket är skarpare men inte starkare om du förstår vad jag menar hehe. Skarpare kanter typ. Är orolig att det är spök men samtidigt hoppfull för hur ofta får man spök 2 gånger i rad?

    Men åååh vad spännande!! Tycker det låter som om att du kommer plussa om ett par dagar :D håller tummar och tår!!
  • Annha354
    Emmethhh skrev 2020-05-23 13:35:06 följande:

    Det där är ju tydligt positivt! Grattis!


    Ja det är tydligt positivt men var ju efter en timme. Så då fick man ju inte läsa av testet enligt bruksanvisningen så vågar inte hoppas än!
  • Anonym (Humlan)
    Tildasafira skrev 2020-05-23 17:24:14 följande:

    Ja alltså det är åt det blå hållet i verkligheten. Jag tycker att strecket är skarpare men inte starkare om du förstår vad jag menar hehe. Skarpare kanter typ. Är orolig att det är spök men samtidigt hoppfull för hur ofta får man spök 2 gånger i rad?

    Men åååh vad spännande!! Tycker det låter som om att du kommer plussa om ett par dagar :D håller tummar och tår!!


    Nä det borde inte visa plus på två tester tycker jag. Det borde visa starkare snart :D

    Ja, fast spottarna beter sig som de brukar inför mensen. Så jag är inte vidare hoppfull. Men jag måste iaf testa imorgon igen och se om det syns mer om inte mensen kommit :)
  • Tildasafira
    Anonym (Humlan) skrev 2020-05-23 18:10:06 följande:

    Nä det borde inte visa plus på två tester tycker jag. Det borde visa starkare snart :D

    Ja, fast spottarna beter sig som de brukar inför mensen. Så jag är inte vidare hoppfull. Men jag måste iaf testa imorgon igen och se om det syns mer om inte mensen kommit :)


    Hoppas verkligen, tycker också det!

    Har du testat idag? Hur gick det isåfall? :D
  • Tildasafira
    Annha354 skrev 2020-05-23 11:17:25 följande:

    Ska tilläggas att det syns bättre än när man laddar upp det här xD blir ju sämst kvalité


    Jag är på ägglossning+15 skulle haft min mens för 2 dagar sedan. Skall göra ett nytt test på måndag.

    Ja det syntes bättre på testet hemma än på kortet för mig också.

    Hoppas ditt kryss blir starkare. Ser att det finns där i alla fall.[/quote]

    Så störigt att bilderna tappar massa kvalle när man laddar upp dem här!

    Håller tummarna för plus för dig imorgon! :)
  • Annha354
    Anonym (Anna) skrev 2020-05-24 09:05:01 följande:

    Vad tror ni? Mens försenad två dagar


    Definitivt positivt! Grattis!
  • Anonym (Humlan)
    Tildasafira skrev 2020-05-24 08:43:42 följande:

    Hoppas verkligen, tycker också det!

    Har du testat idag? Hur gick det isåfall? :D


    När ska du testa igen? :D

    Ja, det var samma som igår. Så utgår från spök. Har idag får rikligare spottings samt mensvärk, så som väntat lär den komma ikväll/imorgon. :) Lärdom: babyplan testa tidigt ger också svaga streck xD
  • Anonym (Humlan)
    Anonym (Anna) skrev 2020-05-24 09:05:01 följande:

    Vad tror ni? Mens försenad två dagar


    Helt klart positivt! Stort grattis :D
Svar på tråden Bim maj & juni 2020 ??