• Maddis17

    Vill bli toppmodell

    Jag har fått höra hur bra jag ser ut och att jag verkligen har en superfin kropp. Jag har haft dåligt självförtroende och har inte tyckt det själv, så jag är verkligen ingen skrytmåns snarare tvärtom. Men nu har jag börjat få självförtroendet och börja drömma om att bli en toppmodell.

    Men vart ska jag vända mig till och skicka in mina bilder? Jag är 1,60 lång väger 44 kg och har fin kropp. Någon som vet

  • Svar på tråden Vill bli toppmodell
  • Catnap
    Maddis17 skrev 2020-05-11 23:19:10 följande:

    Går man in på din profil så står de att du är 32 år och är förälder och väntar barn. Du menar att du ljuger? 

    Vaddå de korta modellerna är 170cm? Jag kommer bli modell och är 160cm.

    haha är jag lättkränkt?


    Ja, du är lättkränkt. Och nej, du kommer inte att bli modell.
  • Vargaflickan
    Maddis17 skrev 2020-05-11 23:21:11 följande:
    För kort? Tror knappast de lilla du! Haha för gammal? Jag ska bli 17 så knappast
    Jag ser nu att det var en annan användare som var 32... Men faktum kvarstår att du är för kort för att bli toppmodell, du får söka till någon agentur som gör reklamfilmer och sånt.
  • Gravid99

    Om du vill bli modell får du söka runt till modellagenturer. Men eftersom du är minderårig måste dina föräldrar göra det åt dig. Man kan bli medlem på statist.se där kommer det ofta upp jobb på reklamer eller fotograferingar. Men som sagt så måste din mamma eller pappa göra detta. Varnar dig dock att vara vaksam. Vissa flickor blir lurade att ta lättklädda bilder och säljer dem till porrsajter. En tjej i Småland blev även lurad och mördad när hon trodde hon skulle fotograferas.

  • Gravid99
    Maddis17 skrev 2020-05-11 23:26:10 följande:

    Jag det stämmer att jag är 1,60 är du avis eller? Vet att jag får jobba men svårt är det inte att vara modell.

    Den personen var 32 år och förälder och väntade barn i profilen så skrev bara sanningen.


    Jag är verkligen inte Avis. Jag är 170 cm och väldigt nöjd med min modell längd lol
  • Maddis17
    Vargaflickan skrev 2020-05-11 23:24:42 följande:
    Jag ser nu att det var en annan användare som var 32... Men faktum kvarstår att du är för kort för att bli toppmodell, du får söka till någon agentur som gör reklamfilmer och sånt.
    Jag kan ha högklackat så då är jag inte för kort. reklamfilmer är inta alls samma sak
  • Gravid99
    Maddis17 skrev 2020-05-11 23:31:15 följande:

    Jag kan ha högklackat så då är jag inte för kort. reklamfilmer är inta alls samma sak


    Du kommer ju inte bli modell direkt. Alla börjar ju någonstans. Oftast är det olika typer av reklam.
  • Catnap
    Maddis17 skrev 2020-05-11 23:29:47 följande:

    Vad grundar du på att jag är lättkränkt? Sluta plutten, du bestämmer inte om jag blir modell eller inte.


    Du gnäller ju på att alla som säger att du är för kort är taskiga och går sen direkt på nåt patetiskt försök till personangrepp.

    Aja, om några år kommer det väl att visa sig. Du får tro vad du vill, men ingen här verkar tro att du har nån chans.
  • Maddis17
    Gravid99 skrev 2020-05-11 23:24:48 följande:

    Om du vill bli modell får du söka runt till modellagenturer. Men eftersom du är minderårig måste dina föräldrar göra det åt dig. Man kan bli medlem på statist.se där kommer det ofta upp jobb på reklamer eller fotograferingar. Men som sagt så måste din mamma eller pappa göra detta. Varnar dig dock att vara vaksam. Vissa flickor blir lurade att ta lättklädda bilder och säljer dem till porrsajter. En tjej i Småland blev även lurad och mördad när hon trodde hon skulle fotograferas.


    Tack, jag kommer ta ett snack med mina föräldrar när det är dags. Jag är inte så lättlurad så jag kommer inte bli lurad
  • Vargaflickan
    Maddis17 skrev 2020-05-11 23:31:15 följande:
    Jag kan ha högklackat så då är jag inte för kort. reklamfilmer är inta alls samma sak
    Även om du har högklackat så är du för kort, alla andra toppmodeller är minst 175 utan klackar. Nej, någon Victoria's secret angel kommer du aldrig bli, utan det får bli reklamfilmer eller inget för din del.
  • nénuphar
    Maddis17 skrev 2020-05-11 23:35:39 följande:

    Tack, jag kommer ta ett snack med mina föräldrar när det är dags. Jag är inte så lättlurad så jag kommer inte bli lurad


    Jag spår dig en lysande framtid baserat på dina sociala färdigheter...
Svar på tråden Vill bli toppmodell